20 lipca 2014

Sinner Lady & Black Saint







Dzisiaj troszkę inny post niż zwykle, bo wyjątkowo z filmikiem zamiast piosenki, ale w roli głównej jak zawsze lakiery i jakieś zdobienie:)



Podczas nocy zakupów w colorowo.pl kupiłam oprócz trzech nowych kolekcji białe i czarne holo. I przyznam, że mam obsesję na ich punkcie! Ślicznie ze sobą wyglądają, jakość jest świetna i obłędnie się mienią (szczególnie Sinner Lady). Lubię je w takim graficznym wydaniu, z ostrymi krawędziami i paskami, bo kontrast między mini daje niesamowity efekt.



8 komentarzy:

  1. Mam czarny, ale na ten jasny się nie zdecydowałam. ;) Mam baardzo podobno z Gosha, a i tak prawie go nie używam ;P A zdobienie super! :) I filmik też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszło to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely nail art :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, ja zawsze mm problem z przyklejaniem tych paseczków i potem odrywanie ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne wykonanie - perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faje polaczenie ;) podoba mi sie efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je uwielbiam, szczególnie Sinner Lady :)) duet idealny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia