30 marca 2014

OPI Don't Bossa Nova Me Around Brazil Collection

   
       


Z powodzeniem mogę napisać, że ten lakier zaskoczył mnie jak żaden inny w życiu. Wygląda na standardowy cielisty lakier, ale takim nie jest. Szczerze... nigdy się z takim kolorem nie spotkałam...




Ten kolor określiłabym jako cielisty pudrowy róż. Patrząc na emalię w buteleczce myślałam, że kupuję kolejnego nudziaka do mojej kolekcji (bo uwielbiam takie kolory), ale po pomalowaniu i dłuższym przypatrzeniu coraz bardziej ten lakier przypominał mi zgaszony pudrowy róż. Bardzo oryginalny kolor, delikatny, subtelny i bardzo kobiecy. 

Polecam go wszystkim osobom, które tak jak ja lubią neutralne kolory i często je noszą. Kupując ten lakier nie można się pomylić :)





9 komentarzy:

  1. kolor bardzo ładny, ale chyba wolę bardziej wyraziste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejszy jaki widziałam, uwielbiam takie kolory !!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest, ostatnio bardzo mi się podobają takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie leciutkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. How cute looks this nail polish :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, idealnie wpasuje się w wiosenną aurę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny nudziak - można powiedzieć doskonałość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście super odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i uważam, że jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia