5 marca 2014

Colour Alike Los Diamentos & Misslyn Negligé




Dziś mam dla Was wspaniałe połączenie soczystego, nieco łososiowego różu i brokatu od Colour Alike. Lakier Misslyn już raz się u mnie pojawił, a później poszedł w zapomnienie, przez to, że trochę mi zgęstniał i malowanie nim nie sprawiało mi już takiej przyjemności. Ale dzięki rozcieńczalnikowi z Inglota udało mi się go odświeżyć i nadal mogę się nim cieszyć.




Przy Misslyn do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, a jeśli chodzi o los diamentos widzicie trzy warstwy (dwie by spokojnie wystarczyły, ale ja chciałam uzyskać większe krycie).





Przypominam również o moim rozdaniu (tutaj link;)) 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy duet, róż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ten CA! Jeszcze go nie mam, ale to na pewno się zmieni ;P A róż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Los Diamentos jest świetny! i w połączeniu z różem też fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear!! I really enjoy your blog, its amazing!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: NO ONE COULD DENY
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Fajnie zestawiłaś ze sobą kolorki:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia