25 marca 2014

Born Pretty Store Water Decals 1620 Review




Zamówiłam ostatnio dość dużą ilość naklejek wodnych z BPS. Uwielbiam ten sklep, bo mają bardzo duży wybór i mega niskie ceny.

Na pierwszy ogień poszły naklejki z tulipankami (chociaż nie przepadam za tymi kwiatkami to te naklejki bardzo mi się spodobały). Jako że środek tych kwiatków jest pomarańczowy, a nie chciałam robić wszystkich paznokci z naklejkami, dobrałam do tego lakier OPI Where did Suzi's ManGo?, a jako bazy pod same naklejki użyłam OPI Alpine Snow.


     





























Same naklejki są bardzo proste w użyciu. Wycina się kawałek, moczy się 20 sekund w wodzie i można nakładać. Dzięki temu możemy uzyskać świetny efekt na paznokciach, którego zapewne nie udało by się osiągnąć inną metodą. W opakowaniu jest 10 naklejek różniej wielkości, tak aby można było zrobić z nich całe mani.

Ja na tych konkretnych trochę się zawiodłam, bo jak widzicie w cale nie widać, że są to tulipany, chyba że się o tym wie ;]  

Jak widzicie na poniższym zdjęciu sama naklejka jest dużo większa niż mój paznokieć. Także jak ktoś ma krótkie paznokcie tak jak ja polecam wybieranie wzorów mniejszych/drobniejszych. Te konkretnie będą wspaniałe dla paznokci długich.




Zauważyłam jeszcze jeden minus tych naklejek, a mianowicie są trochę wąskie. Szczególnie te na mniejsze palce. Jak ktoś ma szersze paznokcie od moich (a to nie jest trudne), to możliwe że nie pokryje całego paznokcia u małego i serdecznego palca.

Co do zmywania, to jest bezproblemowe. Naklejki schodzą tak jak lakier, jedynie ten pomarańczowy środeczek z brokatem zostaje, ale on też się łatwo zmywa w porównaniu z brokatem tradycyjnych.




Ogólnie, pomimo tego, że nie było widać dokładnie kwiatków dobrze mi się nosiło te naklejki. Mani wyszło bardzo wiosenne i akurat wstrzeliłam się z nim w piękną pogodę :)

Ostatnio strasznie lubię tę metodę zdobienia, bo jest dość szybka, prosta i można osiągnąć wspaniały efekt.


5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for your comment on my blog!
    I love these kind of decals, they are easy to use and look awesome on the nails unlike wraps!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie gdybym nie przeczytała,że są to tulipany nie wiedziałabym o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, how cute looks this manicure.
    Btw, I would love that you participate on my International Giveaway : http://goo.gl/gMPBF6
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie trochę trudno doszukać się w tych tulipanach - tulipanów :) ale połączenie kolorów w Twoim mani jest perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia