4 marca 2014

Spring Giveaway !!!!! :D



heeej:)

jak widać przygotowałam dla Was rozdanie:)
to moje pierwsze, więc jeszcze do końca nie wiem jak to się dokładnie odbywa, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok.

Daje tyle ile na chwilę obecną mogę i mam nadzieję, że to docenicie:)

Od razu chciałabym zaznaczyć, że wszyscy będą mieć równe szanse bez względu na to czy posiadają bloga czy nie, ponieważ mam też paru "bezblogowych" czytelników, którzy są bardzo wierni i mnie motywują do działania:)

Przejdźmy do tego co chcę dać:




To co widzicie na powyższym zdjęciu, czyli: trzy lakiery do paznokci (Sally Hansen Complete Salon Manicure, Golden Rose Care+Strong 108 i Golden Rose Pretty Color 181), tusz do rzęs Essence Multi Action False Lashes, cień do powiek Essence Colour&shine w kolorze jungle fever i sześć paczuszek z ozdobami na paznokcie w postaci takich holograficznych paseczków (nie wiem jak to się nazywa;) mam ogólnie problemy z nazewnictwem) w kolorach jakie widzicie na zdjęciu czyli kolejno: złoty, czerwony, zielony, srebrny, żółty i różowy. 




Teraz trochę konkretów. 

Regulamin:
1. Warunkiem odbycia się rozdania jest zgłoszenie się nimimum 20 osób.
2. W rozdaniu mogą wziąć udział osoby pełnoletnie oraz osoby niepełnoletnie posiadające zgodę rodzica.
3. Osoby nie posiadające bloga także mogą wziąć udział w rozdaniu.
4. Każdy uczestnik będzie posiadał jeden los, także wszyscy mają równe szanse.
5. Zgłoszenia będą przeze mnie przyjmowane do 16.03.2014r do godz 23:59, a wyniki zostaną ogłoszone 21.03.2014r
6. Warunkiem uczestnictwa jest bycie publicznym obserwatorem bloga manimanimania, polubienie fan page'a na facebooku oraz zamieszczenie banera rozdania z linkiem do tego posta, jeśli się posiada bloga.
7. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie.
8. Koszty wysyłki pokrywam ja:)
9. Zwycięzca zostanie ogłoszony na blogu 21.03 i będzie miał trzy dni na podanie mi adresu do wysyłki.


Proszę zgłaszać się w komentarzach wg tego wzoru:

Obserwuję bloga jako: nazwa
Lubię na Facebooku jako: imie i nazwisko lub dwie pierwsze litery nazwiska
Posiadam bloga: tak + link / nie


Mam nadzieję, że rozdanie Wam przypadnie do gustu i czekam na zgłoszenia:)

Powodzenia!!

9 komentarzy:

  1. Obserwuję bloga jako: Iga Chrząszcz
    Lubię na Facebooku jako: Iga Chrząszcz
    Posiadam bloga: nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Natalia D
    Lubię na Facebooku jako: Natalia Dr
    Posiadam bloga: nie

    OdpowiedzUsuń

  3. Obserwuję bloga jako: Margaret Nail Art
    Lubię na Facebooku jako:GosiaDaniel Ku
    Posiadam bloga: tak +http://nailartbymargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Martyna Pyl
    Lubię na facebooku jako: Martyna Faisca Pyl
    Posiadam bloga: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Zosiapw
    Lubię na Facebooku jako: Zosia Pa.
    Posiadam bloga: tak http://books-nails-happiness.blogspot.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłam też odnośnik na blogu u siebie :) Niech ludzie się dowiedzą :D

      Usuń
    2. Ooooo:) super! Dziękuję ;D

      Usuń
  7. Obserwuję bloga jako: Pink Lipstick
    Lubię na Facebooku jako: Agata Ce
    Posiadam bloga: tak http://pinklipstickmua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia