11 marca 2014

Sally Hansen Coin Flip & Golden Rose Rich Color 111




Lubię ostatnio połączenia kremowych lakierów z tymi metalicznymi lub brokatowymi. Wtedy mani, pomimo braku jakichkolwiek zdobień jest ciekawe i rzuca się w oczy.




Tym razem połączyłam lakier Rich Color 111 (uwielbiam te lakiery) w kolorze wypranej zieleni ze złotym lakierem Sally Hansen pokrytym złotym brokatem z GR, który chociaż nie jest bardzo widoczny dodaje blasku.

Osobiście bardzo podoba mi się to połączenie i przypomina mi jedną z moich ulubionych bransoletek, która uwieczniłam razem z paznokciami.






ps. Dawno nie było posta bo po targach kosmetycznych nabawiłam się przez swoją nieuwagę kontuzji głowy. Zderzyłam się z grubym metalowym prętem i musiałam odpoczywać przez kilka dni. Swoją drogą nie zauważyłam tej przeszkody na mojej drodze, bo akurat podziwiałam lakiery, które kupiłam na targach:D Jeśli chciałybyście zobaczyć jakie okazy dołączyły do mojej kolekcji dajcie znać w komentarzach to zrobię targowy post:)


2 komentarze:

  1. Takie połączenie blasku i kremu jest doskonałe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha a śmiałaś się ze mnie że ciągle patrzę na moje lakiery ;P Też często na wszystko wpadam. ;) Ciekawa jestem co kupiłaś, pokazuj :D A połączenie śliczne, nawet mimo tego, że nie lubię złotych lakierów. ;) A bazę z Mollona pewnie w weekend zrecenzuję, powinnam wtedy mieć trochę czasu :) Teraz mam Push and Shove na paznokciach... o rany rany rany nie mogę oderwać oczu od paznokci *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia