9 kwietnia 2014

PAESE Nail Polish BOX / Haul


                                    Pharrell Williams - Happy




Wszyscy mają BOX - mam i ja :D

Od niedawna krążą w blogsferze posty z zawartością lakierowego Boxa Paese. Promocja jest na tyle kusząca, że ja też się na swój boxik skusiłam pomimo mojego banu na lakieru ;)
Box można kupić na dwa sposoby: zamówić (i wtedy wybrane przez firmę lakiery przychodzą pocztą) lub kupić stacjonarnie na stoisku Paese (i samemu wybrać zawartość). Ja nie lubię kupować kota w worku i wolałabym nie dostać przykrej niespodzianki w postaci kolorów, które mi się nie podobają, więc udałam się na stoisko Paese i skomponowałam sobie swój zestaw.

Trzeba przyznać, że promocja jest bardzo kusząca. Ten zestaw kosztuje aż 60% mniej niż w ofercie regularnej, także myślę, że warto skorzystać.




I teraz fun part, czyli co znalazło się w moim boxie:D

132 - pastelowa brudna fuksja
359 - ciepły brąz
191 - intensywny turkus
215 - pastelowy koral
218 - mocny żółty wpadający w pomarańcz, taka trochę musztarda ;)





Jeśli chodzi o odżywki wybrałam dwie, które poleciła mi pani na stoisku.





Jestem bardzo zadowolona z moich wyborów :)
I zdecydowanie polecam ten box, bo na prawdę warto.

Poniżej mini swatche wszystkich kolorów :)









Więcej info o lakierowym boxie: http://sklep.paese.pl/s/20-paese-box



17 komentarzy:

  1. świetna sprawa z tym boxem! ja też muszę się wybrać i skomponować swój ;)
    z Twoich lakierów podobają mi się 3 ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super są ! tym bardziej jak się ma stoisko na które można podjechać, bo wtedy właściwie dostajesz 7 produktów, które wiesz że będziesz używać i to za tak niską cenę.

      pochwal się jak już będziesz mieć swój:)

      Usuń
  2. Piękne kolory wybrałaś! Zwłaszcza brzoskwinkę i róż, a turkus trafił się i w moim pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D turkus w duzej ilosci boxow byl, jak tak patrze:) no i dobrze bo to soiczny kolor:)

      Usuń
  3. Poza pomarańczem którego największą fanką nie jestem to reszta jest przepiękna :) super wybór Gosiu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żółtek mi się podoba! A 191 sama sobie sprawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółtek śliczny, chodził za mną taki kolor od dawna.

      Usuń
  5. What gorgeous nail polishes, especially 191 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że wiele osób zdecydowało się na 191, heheheszki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolory! ;D a jak z kryciem tej 218? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryje świetnie:) dwie warstwy spokojnie kryją cały paznokieć, jakby się postarać można i jedną zrobić, bo lakier ma bardzo dobrą pigmentację. wszystkie z tych co mam taką mają :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. dzięki ;) właśnie zastanawiam się nad kolorami do mojego boxa ;D a ten odcień jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia