22 kwietnia 2014

Simple Gradient Nails

                                      Ciara - Read My Lips




Za sprawą mojej wkręty w edytowanie filmików będzie się u mnie pojawiać więcej zdobień :)
Pamiętam, że jak założyłam bloga, to kilka moich koleżanek napisało do mnie, że wszystko super, tylko nie wiedzą jak większość z tych rzeczy zrobić i że fajnie by było jakby to było opisane albo coś. Ja ogólnie pisać dużo nie lubię... bo mi ciężko opisać jak coś robię, a na filmiku wszystko widać. Także spróbuję w tę stronę :)

Filmik znajdziecie pod tym adresem: https://www.youtube.com/watch?v=2tGdgctA_zo

A niżej w poście znajdziecie info i spis rzeczy, które użyłam.






Do zdobienia użyłam:
- Paese kuracja naprawcza jako baza
- OPI Alpine Snow
- Paese 218
- OPI Where Did Suzi's ManGo?
- Paese 215
- OPI Live. Love. Carnaval
- Sonda do zdobien z Born Pretty Store, ta z największą kulką
- Seche Vite Top Coat

4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten efekt, ale u mnie niestety nawet kropki prosto wyjść nie potrafią, także by nie prezentowałoby się najlepiej :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektowne kropeczki, fajne przejście kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia