17 kwietnia 2014

King of Hearts. Born Pretty Store Water Decals #6201


                                    Cassie - King of Hearts




Dzisiaj o naklejkach wodnych BPS. Niby zwykły post, a jednak wyjątkowy, bo na końcu znajdziecie link do mojego pierwszego filmiku na youtubie, na którym pokazuje jak to mani tworzę :) Mam nadzieję, że docenicie moją pracę, bo trochę jej przy tym było, nie powiem, że nie:P




Teraz do rzeczy.
Naklejki z Born Pretty Store, których użyłam znajdziecie tutaj.
Wszystkie ich naklejki są jak dla mnie bardzo ciekawe i dobrej jakości. Dzięki nim można wyczarować świetne mani:D




Te, których użyłam ja nie przypadną do gustu każdemu, bo większość osób woli całopaznokciowe wzory kwiatowe albo coś w tym stylu.

Ja je kupiłam, bo wydały mi się zabawne i nie żałuję:) Bardzo fajnie mi się je nosiło i przykuwały uwagę. No i jedno jest pewne... takiego wzoru i takiego Króla nie zrobi się wykałaczką ani żadna inną metodą.

Jak dla mnie te naklejki są genialne:)








I tak jak obiecywałam na początku zamieszczam link do tutorialu z naklejkami na youtubie. 
Jak Wam się spodoba to dajcie kciuka w górę:) Mam nadzieję, że ten filmik to dopiero początek mojej przygody z youtubem. Także szykujcie się na więcej :D

Napiszcie mi co myślicie, bo jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo dobry filmik! Na prawdę,jest taki profesjonalny... Aż miło się ogląda. Trzymam za ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D Dziękuję bardzo:) Nawet nie wiesz jak się stresowałam publikowaniem go.
      Uff... dobrze słyszeć miłe słowo:)

      Usuń
  2. świetnie to wygląda, jestem coraz bardziej zaskoczona Twoim skillem monterskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi:) dziękuję:) ja mam dużo skilli nieodkrytych jak widać:)

      Usuń
  3. Czekamy, aż lakier porządnie wyschnie - i na mojej twarzy pojawił się banan :D
    Ja tam naklejki wodne czasem moczę więcej niż 20 sekund, bo wycinam sobie zwykle od razu wszystko, co chcę i wrzucam do wody - czasem papierek opadnie na dno, a naklejka pływa sobie w wodzie, a i tak wszystko jest okej.
    Fajne te naklejki, przypominają mi się gry w tysiąca czy makao na wyjazdach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja czasem też. ale na potrzeby filmiku nie chciałam się rozpisywać, no bo miał być jak najkrótszy.

      naklejki super są:) mojemu chłopakowi się podobają bardzo. on lubi takie:)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemnie się oglądało, fajnie było zobaczyć jak powstają Twoje dzieła :) A montaż profesjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio zaopatrzyłam się w moje pierwsze naklejki wodne, właśnie z BPS, ale jeszcze ich nie używałam. na pewno skorzystam z Twojego tutorialu - bardzo dobrze zrobiony, ale ta muzyczka atakuje mnie zewsząd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muzyczka jest świetna:) nuciłam ją przez ostatnie dwa dni jak edytowałam filmik:)

      a naklejki musisz koniecznie sobie zrobić, to jest świetna sprawa. ostatnio chyba nawet moja ulubiona metoda zdobienia paznokci.

      Usuń
  6. wow ! niesamowicie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mani, lubię motyw karciany :D I filmik świetny! rób więcej tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia