29 kwietnia 2014

Aztec Nails with MoYou Explorer 01 Image Plate







Przyszedł czas na płytkę MoYou.




Do zdobienia użyłam trzech lakierów: piękną Kristen od Zoyi jako bazę oraz Colour Alike Ja Pierniczę i Paese 132 do wzorków.
Ze stempli zrobiłam naklejki, ponieważ tak łatwiej było połączyć dwa kolory zachowując geometryczne kształty.




Muszę przyznać, że świetnie mi się pracowało z tą płytką. Uważam, że jest warta każdego grosza i jest po prostu piękna. Także jak się zastanawiacie czy kupić czy nie, a macie jakąś płytkę, do której wzdychacie, nie wahajcie się. Na prawdę warto!








Jak Wam się podoba? 
Mnie bardzo i do tego świetnie się w tych paznokciach czułam. 

8 komentarzy:

  1. Zbieram szczękę z ziemi :D Cudownie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie.. Podoba mi się zarówno wzór jak i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste! bardzo dobre wykonanie jak na moje amatorskie oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aale pięknie! ♥ i zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedne z moich ulubionych paznokciowych kolorów razem :) jest pięknie i świetna ta płytka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie, bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia