11 stycznia 2018

NCLA Capri Sunset & B.00 rainbows and unicorns





Szczerze - to chyba mój ulubiony nailart ever! 




Pomijam fakt, że połączenie kolorowania stempli z różowym kolorem jest ideałem samym w sobie, ale to zdobienie na prawdę (nieskromnie mówiąc) jest piękne. Połączyłam tutaj pudrowo różowy Capri Sunset z diamencikami z płytki B.LovesPlates. I przyznam Wam szczerze, że byłam przedumna z tego zdobienia. Jest bardzo w moim stylu i do tego takie dziewczęce i delikatne. Na prawdę bardzo przypadło mi do gustu :)




Ostatnio przepadam za każdym możliwym różem i właśnie ten kolor najczęściej mam ostatnio na paznokciach. Ten lakier gościł u mnie już trzy razy na paznokciach, a mając tyle lakierów do wyboru to bardzo dobry wynik. Muszę przyznać, że jakość tego lakieru jest bardzo dobra. To mani miałam na sobie tydzień i właściwie gdyby nie to, że "wypada zrobić nowe paznokcie" to nadal bym je nosiła :D  Do tego ten lakier daje mi takie poczucie luksusu... nie wiem jak to opisać. Pewnie to dlatego, że te lakiery bardzo długo były dla mnie niedostępne cenowo i teraz jak mam je na paznokciach wydaje mi się to bardzo nieprawdopodobne :)

No i oczywiście płyta, z której pochodzi ten wzór jest rewelacyjna. Dosłownie na każdą okazję :) Właśnie diamenciki najbardziej przykuły w niej moją uwagę. Są przepiękne! Oprócz tego są na niej serduszka i nosorożce i korony i wszystko czego nam do szczęścia potrzeba :) 





Jak Wam się podoba to zdobienie? :)

xoxo



4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia