15 kwietnia 2018

Colour Alike - Sailor blue do stemplowania



Hej:) Piękny i słoneczny weekend już praktycznie za nami. Mam nadzieję, że tak jak ja naładowałyście swoje baterie i jesteście przygotowane na przyszły tydzień:)

Ja, muszę przyznać, że się bardzo naładowałam i z tej okazji postanowiłam dzisiaj napisać posta, do którego zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu:) Głównym bohaterem będzie lakier do stempli z Colour Alike - Sailor Blue.




Lakiery Colour Alike zapewne znacie i lubicie tak jak ja:) Z tym nie jest inaczej. Lakier pochodzi z nowej kolekcji Wiosna/Lato 2018 i występuje w dwóch wersjach: kremowej jako lakier tradycyjny i z shimmerkiem jako lakier do stempli. Przyznam, że na początku jak zobaczyłam te lakiery to pomyślałam, że dziwne, że lakiery do stempli są z shimmerkiem, ale jak go użyłam to się zakochałam! Ma piękny jeansowy odcień i bardzo przyjemnie się z nim pracuje.




I chociaż lakier jako taki przeznaczony jest do stempli to można też użyć go na paznokcie w tradycyjny sposób nakładając na cała płytkę. Nic się wtedy z tym lakierem nie dzieje, nie podnosi się, nie odpryskuje, jest po porosty jednowarstwowcem:)

W tym zdobieniu nałożyłam ten lakier jako lakier tradycyjny i oczywiście wykorzystałam go do stemplowania. Wzór, który widzicie na moich paznokciach pochodzi z płytki Yours doodles. Bardzo fajna płytka:) Nie miałam z nią żadnego problemu do tej pory i bardzo ją polubiłam, chociaż z doświadczenia muszę zaznaczyć, że przy cienkich wzorach w innych płytkach Yours trzeba uważać i czasem pokombinować, żeby dobrze odbiły wzorki. Z tą na całe szczęście nie ma żadnych problemów i ma na prawdę fajne wzory:)




Nie sposób nie wspomnieć o tym co się kryje pod tym stemplem... :) Ten piękny pudrowy róż to Amost Mauve alike. Uwielbiam takie kolory i mogłabym je nosić cały czas. Ten lakier ma świetne krycie i jest dwuwarstwowcem (o co u mnie ciężko przy tego typu kolorach, ponieważ robię cienkie warstwy). Miałam go już na paznokciach kilka razy i zbiera komplementy za każdym razem :) Pewnie to też dlatego, że czuję wiekszą wenę jak mam taki kolor jako bazę pod nailart :D 




No i to by było na tyle:) Niedługo wrzucę kolejne combo z tej kolekcji, ponieważ mam jeszcze dwa lakiery, które chciałabym pokazać:) 

Na dole zostawiam też linka do mojego filmiku na YT ze swatchami tych lakierów, jak nie widziałyście to zapraszam:) I oczywiście dajcie znać czy skusiłyście się na któryś z lakierów z nowej kolekcji :D



xoxo






4 komentarze:

  1. Bardzo fajny odcień. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten jeansowy ma piękny odcień! Filmik już widziałam wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny odcień, choć ja w sumie od granatów wolę bardziej takie morskie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia