23 lutego 2014

Born Pretty Store Water Flowers




Mani, które widzicie, to połączenie lakieru czarnego z holograficznym topem (z poprzedniego posta) i naklejek wodnych z BPS.




Pierwszy raz używałam naklejek wodnych i przyznam, że bardzo mi się spodobała ta metoda, do tego stopnia, że zamówiłam kilka nowych wzorów z BPS :)

Naklejki nakładało mi się bezproblemowo (chociaż dwa paznokcie wyszły średnio, bo mi się zawinęła naklejka), bardzo łanie się prezentowały i łatwo zmywały. Te kwiatki nie zajęły mi całego paznokcia, więc nie wiem jak tam z wycieraniem się przy krawędzi.

Jak Wam się podobają?


 

3 komentarze:

  1. Lakier z tym holo topem wyglądają cudownie a naklejki dopełniają całość - ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie ludowe ale w pozytywnym znaczeniu :) Ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia