13 lutego 2014

OPI Push and Shove from Gwen Stefani Collection

Mam dzisiaj dla Was zdjęcia przepięknego lakieru Push and Shove z nowej kolekcji Gwen Stefani for OPI.  To cudeńko ma metaliczno chromowe wykończenie i łudząco przypomina folię. 



Do zestawu dołączony jest base coat w małej buteleczce, który pozwala uzyskać foliowy efekt. I na ten base coat producent zaleca nałożyć dwie cienkie warstwy lakieru (i nie pokrywać go top coatem).



Sam lakier wygląda niepozornie. Emalia w buteleczce przypomina mi Nicole by OPI Positive Energy. Ale jak tylko nałoży się go na base coat, zaczyna się prawdziwa magia! 

Push and Shove ma konsystencję i pędzelek takie jak tradycyjne lakiery OPI. Czas schnięcia jest jednak według mnie szybszy. W kilka sekund miałam już suche paznokcie i nawet próbowałam odcisnąć paznokieć, żeby sprawdzić czy lakier jest plastyczny, ale nie pozostawiłam żadnego śladu. 

Jeśli chodzi o trwałość, to ciężko mi stwierdzić, bo ostatnio przez straszną kondycję moich paznokci żaden lakier mi się nie trzyma, ale ten w sumie daje rade ;)  



Ten zestaw to cos niesamowitego. Od dawien dawna szukałam lakieru, który będzie dawał efekt folii i w końcu go mam:) 
Czekam teraz na złoty kolor (mam nadzieję, że się pojawi w innej kolekcji).



Jak Wam się podoba? I co ogólnie myślicie o nowej kolekcji Gwen Stefani dla OPI?

15 komentarzy:

  1. Oo ale to fajnie wygląda! :D Też szukałam lakieru w tym stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jaki efekt da inny lakier nałożony na ten base coat. Sprawdzałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam :) oczywiście, ale nie dają takiego samego efektu. W tym lakierze muszą być jakieś konkretne drobinki które ta baza podbija, a których inne lakiery nie maja. Próbowałam ze srebrnym który w buteleczce wygląda prawie identynie i ze zlotym

      Usuń
    2. A i zwykły lakier wygląda tak jakby był nałożony na zwykly top.

      Usuń
  3. Mi nie podobaja sie niestety takie kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie lubię za bardzo takich kolorów, ale fajnie wygląda on na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już efekt na zdjęciach jest super, a skoro mówisz, że na żywo jeszcze lepiej to chyba się na niego skuszę! Od dawna szukałam takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam:) jest śliczny:)
      co prawda nie jest to lakier, który się trzyma tygodniami, ale na wyjścia będzie jak znalazł. z resztą po to został stworzony;)

      Usuń
  6. nabyłam, efekt jest świetny ale jakość nie jest warta ceny. Lakier utrzymuje się nieźle na paznokciach tylko przez jeden dzień. Bardzo szybko ścierają się końcówki, nawet na środku płytki potrafi się przetrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj zmatowić płytke przed pomalowaniem i odtłuścic. Powinien sie trzymac troche dluzej.

      Mi sie trzymał ladnie orzez dwa dni. Trzeciego zaczal sie scierac, ale nic nie robiłam przez ten czas. I ogólnie nie przeszkadza mi to ze sie sciera, bo dla mnie to jest lakier na wyjscia, a nie na codzien. Pewnie dlatego nie jest to dla mnie problem:)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia