20 grudnia 2014

Matt Sweater Nails



 ❄ ❉ ❋ ✳ 



Grudzień jest zdecydowanie miesiącem sweterkowych zdobień. Za każdym razem jak zmieniam mani mam ochotę na sweterek; a to w innej wariaci kolorystycznej, a to inny wzorek, a to stempel, a to odręczne… możliwości jest tysiąc :)

Tym razem padło na białe wzorki na szarym tle z akcentem w postaci zielonego holo. I wszystko to w macie! Sweterek w takim wydaniu mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Mat świetnie pasuje do takiego zdobienia i przyznaję, że to mani zdobyło wiele komplementów.




Bazą pod stemple był ostatnio przeze mnie zapomniany OPI Suzi takes the wheel oraz Colour Alike 517 - boso po łące, ale to matowy top z Golden Rose dodał całości charakteru i nietuzinkowości.

Nosiłam to mani kilka dobrych dni i żal mi było je zmywać. Top GR bardzo dobrze się spisał, jeśli chodzi o przedłużenie trwałości manicuru i przyznam, że ostatnio mam na jego punkcie bzika, także przygotujcie się na dużo matu :)





Jak Wam się podoba takie wydanie sweterka? I co myślicie o matowych zdobieniach? :)



7 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia