26 grudnia 2014

New Years Eve Nails



☆ ☆ ☆ ☆ 




Macie czasem ochotę na proste zdobienia? Ja ostatnio bardzo często. Szczególnie na te z użyciem regularnej taśmy klejącej. Są proste, szybkie i efektowne :) Wystarczy dobrze dobrać kolory i powstaje coś ciekawego i eleganckiego.

Tym razem postawiłam na czerń i złoto. Już niedługo impreza Sylwestrowa, także myślę, że takie paznokcie świetnie się na tę okazję nadadzą :)  Będą pasować do praktycznie każdego stroju i na pewno nie zostaną niezauważone.




Niewątpliwą gwiazdą jest tutaj złoty brokat. Dzięki świetnemu kryciu GR Galaxy 22, byłam w stanie osiągnąć taki efekt na jakim mi zależało przy jednej cienkiej warstwie. Przy zdobieniach wykonanych z pomocą taśmy klejącej jest to bardzo ważne, ponieważ trzeba tę taśmę jak najszybciej ściągnąć, tak aby linie były proste i czyste. On sprawdził się tu znakomicie! 

Jak Wam się podoba? I przede wszystkim dajcie znać co robicie ze swoimi paznokietkami na Sylwestra:) jestem bardzo ciekawa.

ps. do tego zrobienia będzie jutro filmik na moim kanale na youtubie :)




4 komentarze:

  1. Piękne! :) Iście sylwestrowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne mani! Niedawno kupiłam ten lakier i zakochałam się w nim, pięknie wygląda, a do tego świetnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszlo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia