4 lutego 2015

Kodi Professional 027 & MoYou London Fashionista 15



◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ ◊ ♦ 




Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić drugi lakier, który dostałam do testowania od firmy Kodi Professional. Tym razem jest to łososiowy lakier o numerku 027 :)

Od początku wiedziałam, że to będzie mój kolor. Lubię takie buraski i nudziaki :) Są świetne do stempli, wzorów całopaznokciowych i sweterkowych.






Oprócz tego, że świetnie się komponuje ze stemplami ten lakier jest bardzo mocno napigmentowany. Pierwsza warstwa już właściwie mi kryła płytkę paznokcia, ale zawsze i tak daję dwie :) Bardzo fajnie mi się pracowało z tym lakierem. Ma taką konsystencję jak lubię, nie za rzadki, nie za gęsty. Pędzelek jest bardzo wygodny i ładnie maluje przy skórkach :)  No i oprócz tego jest trwały :)







Dla ozdoby dodałam stemple z mojej nowej płytki MoYou, którą jestem zachwycona (jakby inaczej… ;)). Ma całą masę wzorków sweterkowych, które można nosić nie tylko w zimę !! Teraz mogę szaleć w sweterku cały rok :)  






Każdy jeden wzór z tej płytki mi się podoba, ale najbardziej właśnie ten, który pokazuję na zdjęciach :)  no i jeszcze te rybki, bo są przesłodkie.

O jakości płytek MoYou, chyba nie muszę nic mówić, bo każdy je zna, każdy je chce mieć i w końcu je zamawia i jest szczęśliwszy dzięki nim :)  To po prostu cuda.









Jak Wam się podoba moje mani? Ja jestem zachwycona i przyznam, że zmywałam je z wieeelkim bólem serca… na pewno nie raz jeszcze będę nosiła taki komplecik.






8 komentarzy:

  1. Kolorek niestety nie moj.
    Ciekawa jestem tych lakierow, ciekawe kiedy zwieksza zasieg stacjonarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kiedy zwiększą niestety nie wiem, ale są fajne:) mi bardzo odpowiadają. cena nie jest wysoka a jakość na prawdę niezła i maja dobre krycie. ciekawe czy ciemne kolory by się do stempli nadawały swoja droga;))

      Usuń
  2. Ale ładniutki kolorek :D A ta płytka jest bombowa, stemplowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak:) kolor mi się strasznie podoba, a płytka jest wspaniała:)

      Usuń
  3. Cudowne zdobienie delikatne super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia