21 lutego 2015

Polka dots & Roses





Z paznokciami jak w życiu, czasem wydaje się, że nic do siebie nie pasuje… mamy coś zwykłego, harmonijnego i jest nam z tym dobrze, a nagle chcemy czegoś więcej. I pojawia się to wrażenie, że nie ma szans, żeby to pasowało i zadziałało i jakkolwiek istniało, a jak się coś doda to już nie ma way back. I myślimy i czekamy… aż nagle, przy odrobinie odwagi, decydujemy się na to Coś. I to już od nas zależy czy to Coś nam pasuje czy nie. A czy warto? Dla mnie odpowiedź jest jedna!




W taki sposób właśnie powstało to mani. Były kropeczki, było dobrze, ale chciałam czegoś więcej. Chciałam coś dodać. I powstały różyczki. Chyba bym nie powiedziała, że to będzie do siebie i do mnie pasowało, a jednak.

Jeśli byście chciały zobaczyć jak te kropeczki z różami powstały to znajdziecie filmik z tutorialem na moim kanale.





Ps. Przy okazji chciałabym się troszkę pochwalić i podziękować za 200 Subskrypcji. Jest to dla mnie niesamowity sukces, bo na koniec 2014 roku moim celem była setka. A już niespełna dwa miesiące później jest dwa razy więcej :) 

Strasznie mnie to cieszy i motywuje. Dziękuję !!!!

12 komentarzy:

  1. piękne mani! kropeczki zawsze spoko, a z różyczkami to już w ogóle :) muszę w końcu u siebie spróbować takie zmalować :P

    P.S. nie wiedziałam, że tę piosenkę z Sonsów śpiewa Ed Sheeran, dobra nuta i pasowała do zakończenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności lubię takie klimaty na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko pięknie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie świetne. Zaraz zainspirowana tym pomysłem zrobię coś podobnego ;)
    Ps. Zapraszam również na mojego paznokciowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie świetne. Zaraz zainspirowana tym pomysłem zrobię coś podobnego ;)
    Ps. Zapraszam również na mojego paznokciowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdobienie.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia