26 sierpnia 2017

P2 Cali Vibes & B Loves Plates



Bo kto nie lubi piórek na paznokciach...? :)






Ostatnio napadło mnie marmurkowe szaleństwo. Jestem totalnie spóźniona z trendem (nie wiem czy nawet się tak mówi... :D ), ale lepiej późno niż wcale.

No i takim oto sposobem zaopatrzyłam się w kilka nowych lakierów marmurkowych i miedzy innymi ten właśnie okaz firmy P2 wpadł mi w ręce:)





Udało mi się go znaleźć na wyprzedaży w Hebe, co sprawiło, że nie miałam żadnych wyrzutów sumienia kupując go. I tak oto znalazł się u mnie w mojej kolekcji i myślę, że szybko się go nie pozbędę. Też macie tak, że jak używacie pierwszy raz lakieru to już wiecie czy zostanie u was na dłużej czy trzeba będzie przekazać dalej? Ja właśnie tak mam:D Ale ten to tak zwany keeper ;)

Bardzo przyjemnie się nim maluje. Dobrze kryje i szybko schnie. Ma właściwie wszystko to czego szukam w lakierze :) I oprocz tego baaardzo mi się podoba jak wygląda na moich paznokciach.





Żeby nie było nudno to dodałam stemple piórka z jednej z moich ulubionych płytek B Loves Plates feather fever.
U W I E L B I A M tą płytkę!! Same ochy i achy mogę na jej temat pisać. Z resztą jak macie jakąś płytkę od B. to same rozumiecie... :)





Jak wam się podoba? :)
xoxo

7 komentarzy:

  1. Marmurki nadal trendy ;) tak myślę bo mnie się tam podobają nadal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D mi tez, ale jakos mam wrazenie ze nikt juz ich nie nosi.

      Usuń
  2. Ania robi cudowne wzory na płytkach! Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka się B. zdecydowanie udała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia