21 maja 2015

Colour Alike 526 KRK Lajkonik





Są takie dni kiedy ciężko jest mi się zdecydować na jakiś lakier do paznokci. Zwykle sięgam wtedy po brązy, beże lub odcienie koloru niebieskiego. Jednak w tym dniu sięgnęłam po dosyć nietypowy dla mnie kolor, nietypowy, bo malinowy. Bardzo kobiecy kolor, którego raczej unikam.. Zwykle jak mam ochotę na troszkę kobiecości sięgam po czerwień, która komponuje się nawet z "casual friday".




Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie mi się ten lakier nosiło (nie wspominając o malowaniu. To prawie jednowarstwowiec!). Cały czas zerkałam na paznokcie i chwaliłam na głos ten kolor :) 

Chyba zmienia mi się trochę gust lakierowy, bo zaczęłam też sięgać po fiolety... :) także jak widać dużo się zmienia w mojej głowie.




Nie wiem czy do końca udało mi się uchwycić kolor tego lakieru na zdjęciach. Wydaję mi się, że w rzeczywistości jest bardziej malinowy niż na zdjęciach, ale to też zależy od światła. 

Jak Wam się podoba? :)




5 komentarzy:

  1. ja też raczej unikam takiego koloru, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kolor maliny. Jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love that shade!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny ten Lajkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie malinowe kolory - są takie kobiece! :) Fajnie, że sięgnęłaś po taki odcień :) Mój gust lakierowy też się ostatnio zmienia, częściej sięgam po ciemne kolory a kiedyś ich zupełnie unikałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia