25 października 2015

Water Decals BPS


? ? ? 




Dzisiaj pokażę Wam naklejki wodne BornPrettyStore. Zamówiłam je już dawno dawno temu, ale dopiero teraz postanowiłam ich użyć. 

Zwykle bardzo lubię naklejki wodne. Wzory są cudne i ciężkie do odtworzenia innymi metodami. Łatwo się je aplikuje i raczej nie ma problemu z ich trwałością. 




Chociaż bardzo lubię naklejki wodne to te chyba nie przypadły mi do gustu. Są dosyć ciekawe, ale na blistrze wyglądały lepiej. Jak je nałożyłam, miałam wrażenie, że nic do siebie nie pasuje i nie było tego efektu Wow!, który zawsze mam jak nakładam naklejki.

Cały czas mam mieszane uczucia co do tych naklejek i nie wiem czy mi się podobają czy nie.

Dajcie znać co o nich myślicie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia