22 listopada 2015

☆☆ Stamping Plate Born Pretty BP-L006 Review ☆☆




Zamówiłam ostatnio dwie płytki z BPS. Jedna z nich jest z sweterkowymi wzorkami a druga to właśnie ta, którą Wam dzisiaj pokazuję.




Marzyła mi się ta płytka ze względu na chervona. To jeden z moich ulubionych wzorów, a przyznam, że nie lulbię go robić na paznokciach przy użyciu taśmy klejącej lub odpowiednich tasiemek do tego przeznaczonych. Chciałam mieć płytkę z tym wzorem, ale też te które widziałam do tej pory miały albo za dużego chevrona albo za małego... wiecznie coś mi nie odpowiadało, aż natrafiłam na ten okaz :)




Nie zdążyłam jeszcze zrobić żadnego mani z jej udziałem, ale sprawdziłam jak wzorki się odbijają, bo to w sumie pierwsze moje płytki z tej serii i nie wiedziałam czego się spodziewać. 

I nie rozczarowałam się. Dobrze mi się pracowało z tą płytką. Miałam przy dwóch wzorkach mały problem, co zobaczycie na filmiku poniżej, ale ogólnie wszystko na plus. Wzory, które na niej są można nosić przez cały rok. Mam dużo pomysłów na mani z jej użyciem :) także mam nadzieję, że będę miała niedługo troszkę wolnego czasu, żeby coś fajnego z nią zrobić.

Poniżej zdjęcie odbić z płytki i filmik z testem płytki. Mam nadzieję, że będzie dla Was przydatny. 




Jeśli chodzi o to gdzie można kupić płytkę i za ile to link zamieszczam poniżej:
http://www.bornprettystore.com/selected-classic-patterns-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l006-65cm-p-17924.html

Cena to 3.59$ także myślę, że się opłaca :)

Wzorki są duże, ale jakbyście miały wątpliwości czy do Waszych paznokci będzie dobra to na stronie są wymiary wzorków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia