30 lipca 2018

OPI LISBON WIOSNA/LATO 2018 SWATCHE


http://www.opinails.pl/kolekcje/lisbon/



Hej :)

Troszkę może jestem spóźniona, ale chciałam Wam pokazać swatche kolekcji Lisbon od OPI:) Przyznam, że ta kolekcja mnie zachwyciła i jest na prawdę warta uwagi. Gwiazdą tej kolekcji jest dla mnie żółty lakiery, który zrobił furorę na moim instagramie... dostawałam wiadomości do szufladki z zapytaniem o ten właśnie kolor od wielu osób, co rzadko kiedy się zdarza. I jeszcze metalik Hittin' the Portuguese Pavement jest dla mnie hitem! Uwielbiam metaliki, a ten przy tym ma świetną formułę i wygląda obłędnie.

Wszystkie lakiery z tej kolekcji pasują do siebie i tworzą ładną całość. Nie ma tu większych szaleństw jeśli chodzi o wykończenia, ale kolory, chociaż na pierwszy rzut oka nie wyglądają, są oryginalne, tworzą jedną zwartą kolekcję i pięknie się komponują. Trochę jak z reprezentacją Chorwacji - nie wszyscy są znani na całym świecie, ale tworzą drużynę i mają swoje perełki :)

Na moim kanale na YouTubie jest też filmik ze swatchami, w którym mówię o każdym lakierze z osobna i pokazuję jak się je nakłada :)

A teraz czas na swatche:

A Red-Vival City




Sun, See and Sand in My Pants




Hittin' the Portuguese Pavement




Climb Every Castle




Now Museum, Now You Don't




Suzi Chases Portu-guese




Made It To The Seventh Hill!




Set Apart By Tile Art




You've Got Nata On Me



Który Wam się najbardziej podoba? :D

7 komentarzy:

  1. Oj tak, żółty wymiata <3 Ale zgadzam się, że cała kolekcja jest fajna i tworzy całość ;) A te kolory będą też fajne na jesień, bo nie są aż tak typowo letnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takich pięknych paznokciach, każdy lakier wygląda super. Tylko pozazdrościć. Ja cały czas walczę o swoje. Teraz w ruch poszedł japoński. Bez niego moje paznokcie nie urosły by nawet cm a już by się połamały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się najbardziej podoba Suzi Chases Portu-guese :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się niepozorny "Hittin' the Portuguese Pavement" - ma w sobie TO coś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia