6 maja 2018

Colour Alike - Warm Sand & Sailor Blue




Hej :) Jakiś czas temu pokazywałam Wam parę lakierów z Colour Alike - jeden lakier tradycyjny i jeden do stempli. I dzisiaj mam dla Was kolejną parę :) Oba lakiery pochodzą z nowej kolekcji Wiosna/Lato 2018.




Zacznę tym razem od lakieru kremowego, ponieważ dużo bardziej mi się spodobał niż beżowy do stempli. W poprzednim poście z lakierami Colour Alike pokazywałam Wam niebieski lakier Sailor Blue z shimmerkiem do stempli. Ten ma dokładnie taką samą nazwę, z tym że jest lakierem tradycyjnym o wykończeniu kremowym. Ten lakier ma bardo intensywny kolor i mocny pigment. Przyznam szczerze, że bardzo mi się podoba. Jakościowo nie mam żadnych zastrzeżeń, no i na paznokciach wygląda przesoczyście:)

Na zdjęciach widzicie dwie warstwy.





Drugi lakier z tej dwójki jest shimmerkiem do stempli. Myślałam, że ten lakier będzie bardziej w moim guście, ale nie do wszystkich wzorków mi pasuje i może dlatego nie zapałałam do niego ogromną miłością, co nie znaczy, że mi się zupełnie nie podoba. Właściwie to sama nie wiem co o nim myślę :D Jedno jest pewne - jakościowo jest bezbłędny. Odbija się nim rewelacyjnie. Bardzo dobrze mi się z nim współpracowało, także jak szukacie takiego koloru, to polecam :)




Tak czy inaczej te kolory fajnie się łączą. Myślę, że tworzą zgrany duet. Ten shimmerek kojarzy mi się z kolorem piasku:) I fajnie będzie wyglądał w takich zdobieniach.

Co myślicie o tych lakierach i o całej kolekcji? Wpadł Wam któryś w oko? A może już przetestowałyście te kolory?




xoxo


6 komentarzy:

  1. Niebieski jest piękny! Piaskowy nie za bardzo w moim guście, ale w duecie ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podobaja oba. Gdyby stempelek byl bardziej kwiatowy bo z pewnością mani byloby moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się ten piaskowy beż podoba. Fajna alternatywa dla czysto białych stempli :)
    Ja póki co testowałam z tej serii jasny fiolet i miętę i oba sprawują się bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, chciałabym tak pięknie i starannie malować paznokcie! Niestety to nie moja branża. Gratuluję zdolności <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://natkaopowiada.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia