28 kwietnia 2018

Catrice Spectra Light




No no... :) Nie widzi się takich rzeczy często na drogeryjnych półkach. Nie powinno Was zatem dziwić, że wzięłam całą kolekcję :)

Po wrzuceniu jednego zdjęcia na mój Instagram zauważyłam lekkie poruszenie, także zdecydowałam wrzucić post z tymi lakierami i moją wstępną opinią na ich temat :)








W kolekcji znajdziecie 5 lakierów z czego jeden to jak dla mnie toper - piękny lekko brokatowy holografik, kolejny to duochromowa różowa perła - mój ulubiony :D, dwa multichromy i jeden szary holoś. 

Kolekcja nie jest typowa dla drogerii. Bardzo rzadko spotykam kolekcje z tak różnorodnymi wykończeniami i bardzo się ciesze, że Catrice idzie w tą stronę. Co i raz widzę u nich oryginalne kolory i chęć zabłyśnięcia i zrobienia czegoś więcej - a to zawsze doceniam. Używałam już trzech lakierów i przyznam, że prezentują się bardzo fajnie na paznokciach. Jedne kombinacje były mniej udane, inne bardziej, ale nigdy te lakiery nie przeszły niezauważone. 

Myślę, że kolekcja warta jest Waszej uwagi! A jeśli nie chcecie wszystkich lakierów, tylko niektóre to zamieszczam zdjęcia z bliska. Mam nadzieję, że to pomoże w wyborze :)


01 Down the Milky Way


02 Iridescent Illusion


03 Irregular Galaxies


04 Magma Infusion


05 Holo Enchantment


No i który Wam się najbardziej podoba?

Dla mnie numer jeden to 02 Iridescent Illusion! Uwielbiam róż, szczególnie kiedy ma w sobie coś jeszcze, coś ciekawego. A w połączeniu z 01 Down The Milky Way to już magia:) 

Same zobaczcie 









12 komentarzy:

  1. Piękne kolorki! Patrzyłam na nie w drogerii i chciałam kupić, ale jak ogarnęłam, że zrobili naklejkę, która się mieni i prawie nie można zobaczyć, jak ten lakier tak naprawdę wygląda, to się wkurzyłam i żadnego nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cooo ty:D ja tez powiem ci ze sie wahalam ale wzielam:D i nie zaluje. chociaz nie wiem ile razy je zaloze, no bo wiadomo ze tych lakierow tyle ze nie starczy dni w roku zeby malowac, ale ogolnie sa fajne:D

      Usuń
  2. Omamuniu! 😍 boskie są i z bliska wyglądają jeszcze lepiej! 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo:D z bliska to już masakra z nimi:D fajne sa :)

      Usuń
  3. Wszystkie sa cudne!! Da sie je jakos online kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem... patrzylam teraz ale nie widzialam nigdzie.

      Usuń
  4. Wow, mega ciekawa kolekcja! Bardzo fajne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi smaka na 01 i 04 ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te lakiery :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    https://blogujemytestujemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia