2 kwietnia 2018

h&m cream saffron & b loves plates flower power




Od dawna chodził za mną ten kolor lakieru. Lekko musztardowy kremowy kolor. Bardzo ciężko jest znaleźć taki idealny, ponieważ ten kolor nadal nie jest popularny.

Ten dorwałam w H&Mie. Widziałam go u jednej blogerki na Instagramie i od tego czasu chorowałam na ten kolor.





Przyznam, że w cale nie było łatwo natrafić na niego w H&Mie. Może przez to, że jest dosyć oryginalny był szybko wykupowany... W każdym razie znalazłam go po jakimś miesiącu czy nawet dwóch i zdecydowałam się go kupić :) 

Formuła jest bardzo przyjemna. Lubię lakiery z H&Mu i ten ma typową dla tych lakierów formułę. Konsystencja jest jak dla mnie idealna, pędzelek bardzo fajny, ale niestety potrzebuję 3 warstw przy tym kolorze. Przy dwóch mam lekkie prześwity i nie ma dla mnie opcji, żeby nie zrobić trzeciej warstwy. No ale... za ten kolor mogę mu to wybaczyć.




Na lakier nałożyłam wzorek z płytki B. Loves Plates Flower Power. Uwielbiam tą płytkę :) Jest idealna na wiosnę! Te wzory kwiatowe są niesamowite, a właśnie ten, który wybrałam jest jednym z moich ulubionych.

Jestem pewna, że będę katować tą płytkę przez cała wiosnę :) Jeśli znacie B. Loves Plates (a na pewno znacie ;)) to wiecie, że jakość płytek jest znakomita. I przez to jeszcze bardziej chce się sięgać po tą płytkę. Zobaczcie tylko jak idealnie odbiły się wzorki. Ja jestem zauroczona tym wzorem.





Jak Wam się podoba to zdobienie?

Nie przypomina Wam może pszczółek?:) Po wrzuceniu tych paznokci na Instagram dostałam takie komentarze:D ciekawe czy się z nimi zgodzicie :)



xoxo


5 komentarzy:

  1. Kolor lakieru rzeczywiście w połączeniu z czernią może kojarzyć się z pszczołami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna musztardka! Ja chyba nie mam nic podobnego w swoich zbiorach. A B.02 to już klasyka - sama po nią ostatnio sięgnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor! Mało jest takich odcieni wśród lakierów, bo żółte paznokcie są mało popularne i zazwyczaj jak już jest żółty lakier, to bardziej neonowy/kurczaczkowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia