25 marca 2018

moje pierwsze orly breathable


Tak... dopiero teraz po raz pierwszy użyłam lakierów z serii Breathable.

A skoro to pierwszy raz to opowiem troszkę o serii. Lakiery Breathable to idealne rozwiązanie dla paznokci o słabej kondycji, ale nie tylko. Zawierają w sobie olejek arganowy, witaminę C oraz prowitaminę B5 i, co bardzo ważne, nie zawierają aż 13 szkodliwych substancji, czyli są 13 free. Wiele razy wspominałam o tym, że lakiery ORLY są bezpieczne, veganskie i cruelty free i standardowe lakiery są 12 free. Te z kolekcji Breathable są aż 13 free :D

Jak dla mnie im mniej szkodliwych substancji tym lepiej:) Ale zależy mi na trwałości lakieru. Mimo wszystko nie chcę, żeby lakier tracił trwałość razem ze szkodliwymi substancjami. Przy tych lakierach to nie problem:) Trzymają się bardzo solidnie i do tego bardzo szybko schną. Miałam już wszystkie trzy kolory, które prezentuję kilka razy na paznokciach i przyznam, że bez bazy i bez topu czas malowania paznokci znacznie się skraca.




Poniżej chciałabym Wam przedstawić trzy lakiery. Te pierwsze trzy, które skradły moje serce. Jestem bardzo zadowolona, że mam je w swojej kolekcji, szczególnie, że są to kolory, które bardzo często goszczą na moich paznokciach :)




WHITE TIPS


Dla mnie to biel idealna  Wiem wiem... mocne słowa, ale musicie mi wierzyć na słowo (albo przekonać się na własnych paznokciach ;)).

Pełne krycie po dwóch warstwach. Maluje się tym lakierem rewelacyjnie! Uwielbiam pędzelki ORLY i formułę ich lakierów. Nie są za rzadkie, nie spływają na skórki, jak dla mnie mają konsystencję idealną. Z bielą różnie bywa, a ta jest na prawdę godna uwagi. Jeśli szukacie bardzo dobrego białego lakieru, to spróbujcie - gwarantuję, że się nie zawiedziecie.





GRATEFUL HEART


Ten kolor nie był moim pierwszym wyborem, ale jak tylko pomalowałam nim paznokcie to się zakochałam. Już mam sentyment do tego koloru, bo miałam go na rozmowie o pracę :) Chciałam, żeby przyniósł mi szczęście i tak też się stało :)

Nie bez powodu wybrałam akurat ten kolor na tą okazję. Jest bardzo elegancki i paznokcie wyglądają w nim na bardzo zadbane. Jest delikatny, nie rzuca się w oczy (w dobrym tego słowa znaczeniu) i jest bardzo kobiecy. Na chwilę obecną to mój ulubiony nude. Uwielbiam go! ♥ 







FAIRY GODMOTHER


Najbardziej wyróżniający się kolor z trzech, które prezentuję. Piękny metalik! Jakość tego lakieru mnie powaliła. Jego krycie jest niesamowite, jest bardzo trwały, bardzo szybko schnie i co mnie zaskoczyło, nie zostawia smug. To jeden z tych lakierów, które są metaliczne i zawierają w sobie flakies, które sprawiają, że lakier nie smuży. Bardzo ładny kolor. Dla fanek metalików będzie strzałem w dziesiątkę! 





Który Wam się podoba najbardziej?

xoxo


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne odcienie kolorów :) Moim faworytem jest chyba metalik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory. Biel idealna jest na wagę złota! Coś czuję, że jak wykończę moją to sięgnę właśnie po tą z serii Breathable :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są piękne, ale ten metalik ma w sobie coś szczególnego :) Biel chyba wypróbuję, wyląduje na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ten nudziak skradł moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia