7 marca 2018

orly pastel city part.2


Hej :) 

Przychodzę dzisiaj do Was z reszta kolekcji wiosennej 2018 od ORLY - Pastel City. W tym poście pokażę Wam lakiery o wykończeniu kremowym. Muszę na wstępie wspomnieć, że byłam bardzo pozytywnie zaskoczona formułą tych lakierów. Ciężko jest o dobre lakiery pastelowe, które dobrze kryją, szczególnie tak jasne pastele. Jeśli brakuje Wam takich kolorów w kolekcji lub macie już podobne, ale nie jesteście zachwycone formułą to z czystym sercem polecam te. Nie zawiedziecie się :)

Przy okazji warto też zaznaczyć, że te lakiery są wegańskie, nie zawierają szkodliwych substancji oraz nie są testowane na zwierzętach. Same plusy :)



Przejdźmy teraz do swatchy :)




CYBER PEACH

Jestem zachwycona tym kolorem! Jest to bardzo jasna pastelowa brzoskwinka. Idealnie się sprawdzi pod liściaste, wiosenne zdobienia. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Bardzo mnie to zdziwiło, ponieważ zazwyczaj przy tego typu kolorach potrzebuję trzech. Jestem bardzo zadowolona z formuły tego lakieru i na pewno będę po niego sięgać w tym sezonie :)







PINK NOISE

Dla mnie ciemniejsza brzoskwinka, ale dla większości osób będzie to róż:) Nie wiem jak to jest z niektórymi kolorami, że jedni widzą jedno, a inni drugie:) Co nie zmienia faktu, że kolor jest piękny i bardzo wiosenny. Jego formuła tak jak przy poprzedniku, bardzo fajna. Nic nie spływa na skórki, kryje bardzo ładnie i nie zostawia smug.







POWER PASTEL

Last but not least jak to mówią, piękny pastelowy lawendowy kolor. Myślałam, że to będzie baby pink, ale jest bardziej wpadający w fiolet. Szczerze, nie mam takiego koloru w mojej kolekcji. Jest bardzo jasny, prawie biały, a mimo to ma świetną pigmentację. Potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia i tak jak w poprzednich dwóch, formuła lakieru jest bardzo fajna. Praca z tym lakierem to sama przyjemność :)





Pomimo tego, że lakiery wydają się podobne, zapewniam Was, że różnice są widoczne gołym okiem. Na moim filmiku ze swatchami pod koniec pokazałam jak te lakiery mają się do siebie :)

Minuta 3:16 - porównanie kolorów (oczywiście możecie obejrzeć cały i zobaczyć jak się pracuje z lakierami;))
 


Który najbardziej się Wam spodobał? :)

xoxo

7 komentarzy:

  1. Są śliczne! ♡ dzięki za wyczerpującą recenzję i piękne zdjęcia *.* 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolorki jak najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie i kolorki również! Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a więc trzeba będzie zmienić koncepcję na coś jaśniejszego ;)

    W wolnej chwili chciałabym zaprosić Cię do siebie, nowy post o promocji w Rossmanie ;)

    https://odbiciecodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pastelowa brzoskwinka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia