19 listopada 2013

Born Pretty Store Haul

Heeej:)

Pochwaliłam się już dziś na facebooku, że dostałam długo wyczekiwaną paczuszkę z BornPrettyStore. Zanim przejdę do tego, co się tam znalazło, chciałabym opowiedzieć Wam o moich doświadczeniach z tym sklepem jakie zdobyłam do tej pory. Powiem tak, jest to jak na razie krótka, ale za to intensywna znajomość.

Nie mam szczęścia do zamówień internetowych. Nie wiem czemu, zawsze mam jakiś problem. A to paczka zaginie, a to przyjdzie nie to co trzeba, a to się okazuje, że zamówiłam coś u oszusta (to najczęściej na allegro;)). I niestety w przypadku BronPretty nie mogło być inaczej. Pierwsze zamówienie, które złożyłam nie doszło. Przesyłka gdzieś zaginęła i koniec. Ja zrozpaczona, bo strasznie chciałam te przedmioty, które zamówiłam i codziennie myślałam, że to właśnie ten dzień kiedy listonosz zapuka do drzwi i przyniesie paczkę. Tak mijały dni i tygodnie, aż w końcu napisałam do ich obsługi klienta. Strasznie mnie przepraszali za niedogodności i za to, że paczka nie doszła i (co mnie bardzo zdziwiło, ale pozytywnie!) powiedzieli, że wyślą mi to jeszcze raz! Zapytali też czy nie chcę czegoś sobie jeszcze dobrać, żeby za jednym zamachem wysłali wszystko i też zaproponowali płatną przesyłkę (coś około 3$), żeby nie zaginęło drugi raz.

Wysłali mi wszystko 7.11, także doszło bardzo szybko:)

Jestem bardzo zadowolona z ich obsługi klienta. Widać, że dbają o osoby u nich zamawiające i chcą zarabiać uczciwie.

To tyle jeśli chodzi o moje przygody, teraz do sedna:)

Jest paczuszka:)


A w niej cała masa piękności :)



Te sondy do zdobień już od dawna mi się marzyły i to głównie dla nich złożyłam zamówienie w BronPretty. Są tu wszystkie rozmiary i są wręcz śmiesznie tanie, a raczej nie mogą być niedobre :p


Zamówiłam też serię naklejek wodnych i naklejek tradycyjnych.

Te koronki poniżej trochę inaczej sobie wyobrażałam, ale zobaczymy jak będą się prezentować na paznokciach :) Na pewno wrzucę zdjęcia i coś pewnie o nich opowiem.


Tych naklejek nie zamawiałam. Dostałam je chyba gratisowo w ramach przeprosin ;)
Sama bym takich nie zamówiła pewnie, ale strasznie mi się podobają i nie mogę się doczekać aż je będę nosić.


To jest zestaw niespodzianka, który zamówiłam za mniej niż 1 euro. Super słodkie naklejki i tasiemka ozdobna (którą też zamówiłam osobno;) także mam dwie;))


I śliczne kwiatuszki.


Kolejny item to tip guides do robienia np moon manicure. Tych okrągłych nigdzie nie mogłam znaleźć, także cieszę się, że je zamówiłam.


I płytki do stempelków!! :D 
Te ze śnieżynkami są obłędne! Największa śnieżynka jest większa od mojego kciuka, także solidny rozmiar. Jak tylko spadnie pierwszy śnieg będę musiała użyć tej płytki.




Lakier holograficzny. Mam nadzieję, że będzie trwalszy od mojego holo z Gosha. Obyyy!!


Zamówiłam też słoiczek ze złotym brokatem. Jest go tyle, że chyba nigdy w życiu nie będę musiała kupować złotego brokatu. Strasznie duża ilość produktu za niewiele.



I ostatnia rzecz to olejek do skórek. Zamówiłam go zanim kupiłam ten z Essence, ale przecież im więcej tym lepiej:) Mam nadzieję, że będzie wspaniale nawilżać. :)


I to tyle. 
Najbardziej nie mogę się doczekać użycia sond, białych kwiatków wodnych i płytki ze śnieżynkami. 
A Wam, co podoba się najbardziej? I czego opinii jesteście najbardziej ciekawe? :)

10 komentarzy:

  1. Lakier wygląda super, kiedy można liczyć na swatch? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy - czekam na posty z wykorzystaniem tych słodkich naklejek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega paka:)super te naklejki z hello kitty właśnie takiego kotka mam na pazurach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna czaję się na taką ozdobną tasiemkę, ale nigdzie w sklepach, ani na sprawdzonych stronach internetowych nie mogę jej znaleźć :( Po Twoim haulu chyba zacznę poszukiwania w zagranicznych sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W essence sa, ale raczej kieoskiej jakości. Mam z resztą posta na ich temat już przygotowanego:p a co do tych tasiemek z BPS, to nie wiem jeszcze jak z jakością i czy uda mi się osiągnąć efekt, który sobie wymyśliłam, ale jak już ich użyje to dam znać. No i na pewno jest tak duży ich wybór i też niska cena:)

      Usuń
    2. Nigdy nie widziałam ich w essence :( są może jakieś konkretne drogerie gdzie będą dostępne? czy tylko internet wchodzi w grę? :) Zależy mi raczej na zakrywaniu jednego lakieru żeby pokryć płytkę drugim, więc jakość może nie być wygórowana :) byleby się nie odklejały razem z lakierem, tak jak to często robi niestety taśma klejąca :(

      Usuń
    3. no właśnie ja też tak chciałam. i niestety essence się do tego nie nadają. bo mają nierówne krawędzi, bo jakby jest paseczek i jeszcze kawałek takiego przezroczystego (nie wiem jak to wytłumaczyć.) także niestety do tego się kompletnie nie nadają. a te z BPS będę pod tym względem wypróbowywać i zobaczymy. mam nadzieję, że się uda:)
      a jak nie to zawsze można taśmę klejącą ciąć, ale to bardziej czasochłonne i mniej dokładne też.

      Usuń
    4. Hmm, więc może racja, szkoda pieniędzy jeżeli się w ogóle do tego nie nadają :( W takim razie daj znać jak te z BPS będą się sprawowały :D wtedy też może przyczaję się do zakupu ;)

      Usuń
    5. ok:) na pewno niedługo wrzucę jakieś mani zrobione z ich pomocą:)
      oczywiście jak się sprawdzą:)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia