14 listopada 2013

TAG: Liebster Blog



Zostałam otagowana przez Anię Zamojską, autorkę bloga Szajbuska Lakierowo - Kosmetyczna! Jest mi ogromnie miło, że mój blog został wyróżniony w ten sposób i niezmiernie cieszy mnie to, że komuś się podoba:) Jest to bardzo motywujące!

Zasady zabawy:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej, lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Pytania, które dostałam:

1. Spacer czy zakupy?

Ostatnio zdecydowanie spacer.

2. Kosmetyk, który ostatnio kupiłaś?

Tak się składa, że byłam dziś na zakupach w Ziaji. Kupiłam szampon, odżywkę, maskę do włosów, żel pod prysznic, maść oliwkową, krem do rąk z olejkiem z awokado i dostałam w prezencie jeszcze peeling do ciała:) Uwielbiam Ziaję!

3. Jakiego koloru nie lubisz na swoich paznokciach?

Kiedyś nie lubiłam czerwonego, ale ostatnio chodzę w głębokiej czerwieni i jest mi z tym świetnie. Także chyba już nie mam takiego koloru:)

4. Ile lakierów masz aktualnie w swojej kolekcji?

80

5. Skąd wziął się pomysł na nazwę Twojego bloga?

W te wakacje robiłam podstawowy kurs manicuru i jak już go skończyłam, chciałam zaprosić koleżanki na malowanie i utworzyłam wydarzenie na facebooku, które tak właśnie było zatytułowane. Chociaż nie od początku mój blog tak się nazywał (wcześniej to był po prostu Blog Gosi Pióreckiej). Jednak cały czas Mani Mani Mania za mną chodziła i w końcu musiałam zmienić nazwę. I teraz jest dobrze:)

6. Twoja ulubiona potrawa?

Ojjjj, mam dużo. Ale jak mam wybrać jedną to niech to będzie gulasz z ziemniakami i ogórkiem kiszonym. Nic wymyślnego:)

7. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała "szóstkę w Totka"?

Spłaciłabym kredyt, kupiła jakiś samochód, zabrała moją miłość na wycieczkę po Stanach, bo mu się marzy, założyłabym firmę, zostawiła sobie troszkę na resztę życia, a to co by zostało rozdałabym pewnym osobom:)

8. Obcasy czy adidasy?

Adidasy.

9. Twoje ulubione miejsce na świecie?

Prawy brzeg Wisły przy moście Świętokrzyskim:) i Meksyk. Uwielbiam Meksyk.

10. Jedzenie czy gotowanie?

Cięzkie pytanie. I to i to uwielbiam. Może jedzenie?

11. Twój ulubiony film i ulubiona książka?

Książki mam dwie: "Mały Książe" - Antoine de Saint-Exupéry i "Sto lat samotności" - Gabriel García Márquez. A film to będzie "Pitch Perfect".



Blogi, które ja nominuję to:
Ines World
Lakierowe Abecadło
Lakierastycznie i Kosmetycznie
siekierotkaa.blogspot.com
(Mam nadzieję, że będziecie chciały wziąć udział w zabawie:))



I pytania ode mnie:
1. Pies czy kot?
2. Gdybyś mogła zabrać trzy rzeczy na bezludną wyspę, były by to...?
3. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci?
4. Kino czy teatr?
5. Twoja ulubiona firma kosmetyczna to...?
6. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
7. Wolisz lakiery ze świecącymi drobinkami czy bez?
8. Jakiego koloru lakierów masz najwięcej?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Co sprawiło, że założyłaś bloga?
11. Co najbardziej cenisz w ludziach?


3 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :) Odpowiem na pytania w weekend... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania :)
    Dzięki temu poznałam Cię trochę lepiej... I jak widzę mamy wiele wspólnego :)))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo:) no to się cieszę:)

      ja dziękuję za nominację:) świetna zabawa:)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia