27 listopada 2013

White Snowflakes on Red Polish

Opowiem Wam historię. Wczoraj robiłam z koleżankami ozdoby świąteczne. Siedziałyśmy kleiłyśmy śnieżynki i oczywiście został poruszony temat paznokci. Padło hasło "no to może mi coś zrobisz?" i poszły w ruch płytki do stempelków. Zdecydowałyśmy się na śnieżynki, bo są przeurocze, no i już pierwsze przymrozki były za nami. Zachwycałyśmy się przez długi długi czas, a potem zabrałyśmy się za zdjęcia. A dzisiaj rano okazało się, że spadł pierwszy śnieg! Świetne wyczucie czasu.
I oto efekty:





I na koniec mały bonusik w postaci samej modelki - Joanny Szafrańskiej - i szczególne podziękowania dla Katarzyny Sastre Krawiec za wykonanie ozdobnej kokardy na włosy.
(Przepraszam, że z imienia i nazwiska, ale znacie mnie, nie mogłam inaczej;))

4 komentarze:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia