9 grudnia 2013

A Gift Idea - Nail Art Decorations Album

Ostatnio przybywa mi coraz to więcej ozdób i płytek do paznokci. Dotychczas przechowywałam je w zwykłym pudełku, w strasznym bałaganie. Strasznie mnie ten chaos denerwował, dlatego zaczęłam szukać w sieci inspiracji i rozwiązań na ich przechowywanie. Znalazłam wiele pomysłów, jedne lepsze, inne gorsze, ale w końcu zdecydowałam się na album.

Postanowiłam się z Wami podzielić tym pomysłem, ponieważ święta już tuż tuż, a według mnie taki album może być świetnym prezentem dla kogoś kto podziela nasze paznokciowe zainteresowanie:)

Mój prezentuje się tak:


Do jego wykonania potrzebny mi był album wielkości zeszytu z wymienną okładką, ładny papier ozdobny (dobrze, żeby był sztywny), zwykła biała kartka papieru, klej i pisak.

Złoty papier przycięłam do wielkości okładki. Później wycięłam dwa razy mniejszy prostokąt ze zwykłego papieru zygzakowatymi nożyczkami i zrobiłam na nim napis. A serduszka wycięłam ze starej okładki albumu.


W środku trzymam moje płytki do zdobień. Każdą w osobnej kieszonce. Dodatkowo do kieszonki włożyłam zwykła białą kartkę z odbiciem danej płytki.


Troszkę dalej włożyłam resztę moich ozdób. Naklejki, nie naklejki, brokaty... Właściwie wszystko co nie było w słoiczku.


Uważam, że taki album to świetna sprawa. Ozdoby są uporządkowane, wszystkie w jednym miejscu, dzięki czemu nic nie ginie i ładnie to wygląda:) No i oprócz tego płytki się nie rysują!

Koszt wykonania takiego albumu jest bardzo niski, bo niecałe 10zł; także niewiele, a prezent wspaniały:)


Jak Wam się podoba?

Zrobiłybyście komuś taki prezent? A może same sobie taki sprawicie?

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł - chyba skopiuję :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ bardzo proszę:) to baaaaardzo przydatna rzecz ;)

      Usuń
  2. Super pomysł!! Muszę sobie zrobić taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym albumem:) ja już taki widziałam specjalny na płytki do stempli u Yasinisi i już wtedy mi się to spodobało :) ja mam to w jednym miejscu w moim organizatorze to w sumie mi się nie gubi i nie przewala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Najlepiej jest własnie jakos je uporzadkowac. Wtedy też wiadomo czegoq nam brakuje jeszcze ;)
      Taki specjalny do stempelkow tez widzialam z bundle monster, ale narazie nie ma pieniedzy zeby przeznaczyc na to:p ale kiedys na pewno sobie sprawię taki:)

      Usuń
  4. Cudowny album! Bardzo pomysłowy :) Coś takiego na prezent - REWELACJA <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia