24 grudnia 2013

Christmas Nails

W końcu przyszły Święta!
Większość ludzi coraz to bardziej negatywnie podchodzi do świąt. Już pod koniec listopada jesteśmy zarzucani ofertami świątecznymi i pomysłami na prezenty, więc trochę nie ma się co dziwić. Jednak ja nie mogłam się doczekać tegorocznego Bożego Narodzenia:) To dla mnie szczególnie ważny czas, ponieważ to moje i mojego chłopaka pierwsze święta w naszym mieszkanku:) Przez ostatni czas mieliśmy wiele stresów i ciężkich chwil i teraz powoli wszystko zaczyna nam się układać. Dlatego wszystko co dotyczy tych świąt musi być (i na razie tfu tfu jest;)) idealne. Mamy śliczne drzewko udekorowane na złoto i mamy nawet lampki na oknie w kuchni, niby nic a zawsze mi się to marzyło:) no i zapoczątkowujemy nasze nowe tradycje:D
Dzięki tym wszystkim drobnostkom jesteśmy przeszczęśliwi i bardzo wdzięczni za wszystko co mamy:)
I tego też chciałabym Wam życzyć, żeby te święta były dla Was tymi wymarzonymi i żebyście je spędzili w zdrowiu i szczęściu!!












Sephora - Military Jacket
H&M - Golden Days
Golden Rose Rich Color - 23 
Born Pretty Store Dotting Tool

6 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki na wigilię :-)**** Zdrowych, rodzinnych Świąt****

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to połączenie choinkowego zielonego ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zdobienie! Kolory super razem wyglądają!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe święta u Ciebie pięknie podziwiam pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia