19 grudnia 2013

Sweater Nails










H&M Nail Polish - Red 
Golden Rose Nail Art - 101

12 komentarzy:

  1. :-) będę pierwsza :-) Gosiu gratuluję cierpliwości w robieniu tych wzorków. Bardzoo przyjemny zimowy efekt norweskiego sweterka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:D a malowanie było baaaardzo przyjemne, bo miałam ostatnio paznokciowy odwyk, bo musiałam je zregenerować;)

      Usuń
    2. Ja też zrobiłam sobie ostatnio prawie 2 tygodnie odwyku :-) ale tęskniłam za malowaniem - nałóg :-) U mnie większych efektów nie widać a Twoje wyglądają pięknie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. no nałóg, dokładnie:P ja jeszcze i tak nie jestem do końca zadowolona.
      cały czas smaruję olejkami i w oliwie moczę - najlepszy sposób.

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia