19 czerwca 2014

Born Pretty Store 10743_1 Water Decals






To mani zawróciło mi w głowie! Takie wszystko i nic w jednym. Uwielbiam takie wzory! Uwielbiam jak dużo się dzieje, jak jest niebieski i jest dużo czarnego. Uwielbiam wiele rodzajów zdobień, ale to co się dzieje poniżej jest zdecydowanie w mojej TOP trójce.





Naklejki Born Pretty chwaliłam już nie raz. Lubię je. Lubie naklejki ogólnie. Te nie odbiegają od reguły. I jeszcze ten wzór!

Wielką zaletą tych naklejek jest to, że jedno opakowanie (które teoretycznie jest na raz) wystarczyło mi spokojnie na dwa pełne mani. A to za sprawa tego, że każda pojedyncza naklejka była na tyle duża, że starczyła mi na dwa paznokcie. Oczywiście moje paznokcie nie są bardzo duże ani długie, czego nie da się ukryć ;)    ale mimo wszystko jest to dla mnie wielkim plusem.




Co myślicie o takich paznokciach? :)



5 komentarzy:

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia