22 czerwca 2014

Neon Paisley







Wham! Pow!




Chociaż z natury jestem buraskiem i ciągnie mnie do neutralnych, stonowanych kolorów, to często mam ochotę na istne szaleństwo na paznokciach. W lato lubię wtedy sięgać po neony, a ten jest moim ulubionym. Jest to lakier Color Club o nazwie Wham! Pow! tak krzykliwej jak jego wygląd.

Nothing screams summer more than this polish! I dlatego go uwielbiam :)





Sparowałam ten kolor z eleganckim, jak dla mnie wzorkiem i myślę, że uzyskałam w ten sposób ciekawy efekt. Z jednej strony neon, a z drugiej elegancja.

Btw, ten wzorek jest z płytki Bundle Monster o numerze BM - 315.


6 komentarzy:

  1. Jejciu, jaki śliczny kolor <3 Nie mogę nigdzie znaleźć podobnej pomarańczowej 'neonowości', a taka by mi się przydała :D
    A wzorek uroczy, fajnie się razem całość komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda! I super że czasami sięgasz po mocniejsze kolory. ^^ Ten wzorek jest świetny, mam tą płytkę ale jeszcze go nie używałam... ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie! fajny ten wzorek :) ja uwielbiam neonki, więc całość bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. That looks so fun!!

    - Kristine B
    www.kristineb.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, energetyczne i na lato perfekcyjnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia