7 czerwca 2014

Golden Rose Rich Color 46 & Rich Color 07







Dawno nie postowałam, czasu nie było. Dużo się u mnie dzieje ostatnio w życiu. Jeden rozdział powoli się kończy, a inny dopiero co się zaczyna. I z jednej strony jestem smutna, że kończę już studia i pewnie z połową osób stracę kontakt, ale z drugiej strony się cieszę, bo wiem, że poznałam całą masę ludzi, których będę miło wspominać do końca życia. Mam nadzieję, że pracownicze życie nie zmieni mojego pozytywnego podejścia do życia i nie stanę się szarym narzekającym człowiekiem. :)

Trochę prywaty było, to teraz czas na mani:)





Dzisiaj połączenie dwóch lakierów GR Rich Color. To mani nosiłam już dawno temu, ale z racji mojego przejścia w pracownicze życie nie zdążyłam go wrzucić na bloga. 

Ale co się odwlecze to nie uciesze i jest! :) 

Do zdobienia użyłam płytki Bundle Monster BM 224. 

Swoją drogą chciałam pochwalić BM, bo ta płytka akurat przyszła do mnie wadliwa, ale po napisaniu maila wysłali mi nową, świetnej jakości płytkę:)  <3 serduszko dla BM :)



4 komentarze:

  1. fajne mani! ja niedawno kupiłam płytki BM na Allegro, testowałam jedną i jakoś nie chciały się wzorki odbijać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy kolejny dzień naszego życia uczy nas czegoś nowego :) cudownie jest gdy możemy iść dalej i patrzeć z uśmiechem w przyszłość :) Pazurki śliczne - uwielbiam róż latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 07 jest prześliczny :D A stempelki są urocze :)
    Słowa uznania dla BM, skoro bezproblemowo towar wymienili. To się ceni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! To moje ulubione lakiery GR

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia