6 października 2014

Colour Alike 535






Przedstawiam Wam dzisiaj dwuchromowy lakier 535 od Colour Alike. Chociaż za tego typu lakierami nigdy nie przepadałam, to ten skradł moje serce. 

Może dlatego, że jest bardzo jesienny, może dlatego, że jest taki nieoczywisty, a może do tego, że tak podobny do mnie.




Kolor określiłabym jako śliwkowy, bardzo wyrazisty. Ale w zależności od światła pokazuje inne oblicza. Czasem wpada w brąz, czasem w zieleń, a czasem nawet w złoto. Ma trochę tak jak ja - nie może się zdecydować :)

Poniższe zdjęcia były robione w świetle dziennym, w pomieszczeniu:






A to na dworze, w słońcu:




Ten lakier niesamowicie mnie urzekł, czego zupełnie się nie spodziewałam. Jedno jest pewnie; nie raz tej jesieni zagości na moich paznokciach.

8 komentarzy:

  1. nieoczywisty i to bardzo ;D ladnie wygląda u kogoś, ale u mnie jakoś nie trawię benzynek na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ma kolor z każdej strony wygląda inaczej super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie przepadałam za wykończeniem duochrome, ale lakiery CA mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ten nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go właśnie na paznokciach! ^^
    Świetnie udało Ci się uchwycić zmianę koloru na zdjęciach! Lakier jest bardzo ładny, polubiłam go, choć jak dla mnie jest trochę za mało duochromowy jednak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      dla mnie ten akurat jest spoko, ale dwa pozostałe są za mało dwuchromowe i jakoś mniej mi się podobają.

      Usuń
  6. U kogoś mi się podoba, ale to jednak nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny! <3 Zamówiłam go kilka dni temu i nie mogę się doczekać aż do mnie trafi :) Mam 536 i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia