13 października 2014

Zoya Pepper





Są takie dni, kiedy mam ochotę na coś bardziej sexi...




I są takie dni, kiedy chcę się czuć bardzo kobieco. I właśnie po to są lakiery takie jak ten :)

Może dla niektórych zabrzmi to głupio, ale kiedy nosiłam ten lakier, czułam się bardziej pewna siebie i odważniejsza. Jest w nim coś. Coś co ma siłę i coś co urzeka. 

Dla mnie to lakier idealny!




Wspaniale mi się go nosiło, nie wspominając o samym malowaniu. Bardzo lubię pędzelki Zoyi i gdyby tylko te lakiery były tańsze... :)

Ale cóż, za jakość trzeba płacić. Dobrze, że mamy targi, na których można kupić te lakiery troszkę taniej.


6 komentarzy:

  1. Mnie to wcale nie śmieszy :) Czerwień dodaje pewności siebie :) Uwielbiam ją nosić na paznokciach. A ta Zoya ma cudowny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś w sobie ma :) takie nuty elegancji i drapieżności zarazem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zoyki są świetne- dobrze się nimi maluje, ten pędzelek jest idealny. Niestety ta cena :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie dzis dotarl moj pierwszy lakier zoya i jutro mam w planach go przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem mam ochotę na zastrzyk pewności siebie i sięgam wtedy po takie ciemne czerwienie :D Śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia