31 października 2014

Autumn Leaves using MoYou London





Jesień ruszyła pełną parą. Zrobiło się okrutnie zimno, trochę popadało i zaczęły się przeziębienia. Gdyby nie kolory, które nosi się w tym sezonie, jesień byłaby zdecydowanie moją znienawidzoną porą roku :P

Na szczęście mamy tyle pięknych barw i wzorów, że nawet ten deszcz mnie tak nie dołuje jak kiedyś :)




Dzisiejsze zdobienie wykonałam z pomocą płytki MoYou London 06 z kolekcji Tropical. Nie wiem czy to w sumie nie są piórka, ale świetnie się ten wzór sprawdził w roli listków. Zrobiłam z tego stempelka naklejki i starłam się, żeby wyszły niedbałe, bo właśnie taki efekt chciałam osiągnąć. Myślę, że nie do końca mi się udało, ale i tak bardzo dobrze mi się to mani nosiło i zebrałam masę komplementów.

Do pokolorowania tych stempli użyłam dosłownie wszystkich lakierów, które miałam pod ręką.




Do pomalowania reszty paznokci użyłam dwóch lakierów. Jednego o wykończeniu kremowym: OPI Scores a Goal! i chromowego Muir Muir on the Wall. Ten pierwszy jest moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o jesienne kolory. Na zdjęciach jakoś dziwnie wyszedł... ale jest to blado-śliwkowy kolor, który czasem wpada w brąz. Na zdjęciach tej śliwki w ogóle nie widać, ale musicie mi uwierzyć na słowo :)




Jak Wam się podoba to zdobienie? I jakie motywy jesienne najbardziej lubicie?

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! :) To jest ta płytka o której marzyłam, ale przy zamówieniu jej nie mieli! :( Ale latem na pewno do mnie trafi :D Te listki super Ci wyszły, fajny pomysł z tym, żeby wyszło niedbale, tak malowane lekką ręką ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia