2 listopada 2014

Sweater Nails using MoYou London Festive Collection 06



Zimno za oknem - czas na sweterkowe mani !




Jak już wspominałam w poprzednich postach, jesień była by moją znienawidzoną porą roku, gdyby nie to co można nosić na paznokciach. Ten wzorem, co prawda jest troszkę bardziej zimowy niż jesienny, ale nie mogłam się powstrzymać :)

Gdy tylko zaczyna robić się zimno na moich paznokciach ląduje sweterek :)




Jako baza posłużył mi ten piękny lakier - Miss You-Niverse. Musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby kolor wyszedł na zdjęciu chociaż troszkę taki jak w rzeczywistości. Czy Wy też tak macie, że lakiery w odcieniach fioletu wychodzą jak granaty i niebieskie? Mnie zdarza się to cały czas i zrobienie odpowiedniego zdjęcia takiemu kolorowi graniczy z cudem. No ale cóż, nie każdy musi mieć takiego skilla ;)

W każdym razie lakier ten jest koloru śliwkowego. Jest to bardzo głęboki i ciemny kolor, który pięknie podbił białe stemple.




Stemple pochodzą z płytki MoYou Festive Collections 06. Wiem, że jest to płytka świąteczna i ogólnie ten wzór kojarzy się bardziej z zimą niż jesienią, ale jak mówiłam, nie mogłam już wytrzymać :)




Na końcu tego posta znajdziecie filmik, na którym pokazuję jak to mani powstało :)

Mam nadzieję, że Wam się spodoba!








ps. od grudnia mam zamiar umieszczać więcej filmików na YouTubie z tutorialami i zdobieniami, które niekoniecznie będą ukazywać się na moim blogu, także jeśli podobają Wam się moje filmiki to zachęcam do subskrybcji lub polubienia mojej strony na facebooku (bo tam na pewno będę te filmiki publikować:)).

14 komentarzy:

  1. Też mam problem z fioletami ;) Ale dużo większy z miętami, zawsze wyjdą niebieskie! D: A ta płytka jest cudna! Niedługo robię zamówienie w MoYou i z pewnością ją wezmę ♥ Na sweterkowe paznokcie nigdy nie jest za wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolety są piękne,ale ich fotografowanie... istna masakra ;)
    Pazurki wyglądają super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wykonane :D uwielbiam takie motywy na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny wzorek stempli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na jego punkcie bzika:) i cała płytka jest piękna

      Usuń
  5. Ale się wkręciłam w Twój filmik, oglądałam dwa razy.. takie proste, ale tak ładnie to robisz.. hihi :P Zimowy sweterek na paznokciach kojarzy mi się ze śniegiem za oknem, a patrze.. a tu ni ma :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej:) dziękuję:) bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)

      mnie też się tak kojarzy, ale tym razem sweterek ubiegł śnieg;)

      Usuń
  6. Śliczne :)
    Zasiedziałam się dzisiaj na Twoim blogu, później na inspiracjach świątecznych i wylądowałam na BPS :) Kliknęło mi się na stempelek i płytkę z reniferkiem, śnieżynkami itd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest świetny! I kojarzy mi się z Zimą, Śniegiem i Gorącą herbatką.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia