21 listopada 2014

Fall Aztec Nails






Jesień jesień i zaraz będzie po jesieni. 

To chyba jedno z moich ostatnich zdobień jesiennych, bo z tego co widzę w pogodzie i z tego co czuję na skórze, niedługo przyjdzie zima a wraz z nią inne kolory, inne wzory i brokaty :) Nie żebym się ekscytowała, bo za zimnem nie przepadam, ale lubię zimowe wzorki na paznokciach. 

Chociaż zima już blisko, to zdobienie, które Wam dzisiaj pokażę, wpisuje się jeszcze w klimat jesienny.




Lakier, którego użyłam to CA 537 z kolekcji dwuchromowej. Przyznam szczerze, że mnie trochę zawiódł, bo nie jest tak dwuchromowy jak jego bracia z tej samej kolekcji i kolor też w sumie mnie nie powala, ale tutaj sprawdził się dobrze.

Dodałam do niego wzorki azteckie (a jakże by inaczej), które wykonałam przypomocy płytki MoYou London Explorer 25 i 27 oraz czarnego Essie Licorice. Jako baza posłużył mi beżowy OPI My Vampire is Buff.

Całość wydaje mi się dość interesująca i bardzo jesienna, za sprawą CA 537 oczywiście :)




Jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. fajne te wzorki ze stempli :) a żuczek z CA nie do końca mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Super skomponowane zdobienie :) Stemple z MoYou - boskie... a ten coloś faktycznie nie powala, choć jest całkiem ciekawy - i fantastycznie sprawdza się do stemplowania, więc choćby dlatego jest wart uwagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez kolor nie powala, zeby nie powiedziec, ze sie nie podoba...

    Ale zdobienie calosciowo wyglada swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdobienie, choć mi ten złoty kolor nie za bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stemple MoYou to moja zmora ;) ostatnio nabyłam 19 płytek a teraz nie mogę się zdecydować co odbijać :D a kolor - typowo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Tyyy :D stemplowy raj :) ja bym wszystkimi od razu stemplowała.

      Usuń
  6. Świetne wzorki:)
    Może zaprezentujesz kiedyś swoje płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      mhm:) mogę zrobić posta albo jakiś filmik nakręcić jak na ciekawy pomysł wpadnę:)

      Usuń
  7. świetne wzory mają te płytki, od jakiegoś czasu te i inne są na mojej liście! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, przepiękne są. niektóre bym kupiła tylko po to żeby na nie patrzeć, bo to małe dzieła sztuki:) jak kupisz na pewno nie pożałujesz:)

      Usuń
  8. Ten duochrom też mnie zawiódł, nie wiem czy kiedykolwiek go użyje :( Ale te azteckie wzory są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia