29 listopada 2014

Colour Alike 549 (L) Multichrom



Jeden z multichromów od Colour Alike.




Pora na przedstawienie jednego z multichromów z nowej kolekcji CA. Postanowiłam jako pierwszy pokazać ten z numerkiem 549 L, ponieważ najbardziej mi się podoba i zrobił na mnie największe wrażenie.

Tutaj mam jedną warstwę CA 549L na ciemnoszarej bazie OPI Suzi Skis in the Pirenees.




Ten lakier będę traktować jako top, bo nie wiem czy podobałby mi się samodzielnie na paznokciu. Myślę, że fajnie by też wyglądał na białej bazie i pewnie następnym razem użyję go w takiej właśnie kombinacji.

Jeśli chodzi o trwałość i konsystencję to nie odbiega od innych lakierów CA, a zmywanie to czysta przyjemność (co mnie trochę zdziwiło, nie wiem czemu myślałam, że będzie się zmywał jak brokat).




Jak widzicie na zdjęciach, 549L ładnie się mieni i zmienia swój kolor jak na multichrom przystało, jednak dla mnie jest trochę mało multichromowy. Oczekiwałam czegoś więcej, ale tak czy inaczej lakier mi się podoba i jestem z niego zadowolona :)

Najbardziej się mieni w świetle dziennym i według mnie najładniej wtedy wygląda. Te zdjęcia oczywiście robiłam za dnia, także to co widzicie to jego rzeczywisty obraz :)





Jak Wam się podoba? I co myślicie o całej kolekcji?

6 komentarzy:

  1. Jeszcze go na paznokciach nie miałam, ale jest fajny! :D Na razie używałam tylko 546 i jestem w nim zakochana <3 ale malowałam na czerni, bo solo wygląda dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, świetny pomysł!! spróbuję też tak, bo jak malowałam solo nimi to tak…. średniawo:P

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity efekt na pazurkach *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, no no naprawdę cudowny efekt on daje. Super <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia