13 listopada 2014

Check Nails with BPS Stamping Plate



Zawsze podobały mi się paznokcie w kratkę.




W końcu przyszła do mnie długo wyczekiwana płytka z Born Pretty z kraciastymi wzorami :)

Born Pretty jak to Born Pretty… przychodzi z nieziemskim opóźnieniem, ale myślę, że warto czekać. Płytki mają coraz ładniejsze wzory i są bardzo dobrej jakości, a cena wciąż tak samo niska.

Ta płytka miała zastąpić mi wymarzoną płytkę z MoYou z wszelakimi kratkami i szczerze mówiąc, idzie jej całkiem nieźle :) Są tu trzy rodzaje kratki, które są baaardzo duże. Nie wiem czy istnieją paznokcie dla których tej wielkości wzory będą za małe.




Płytkę możecie znaleźć pod tym linkiem. 

Do tego mani jako lakier bazowy użyłam OPI My vampire is Buff i Essie Licorice do stempli. Ostatnio bardzo lubię ten czarny lakier Essie do stempli, bo nie jest za gęsty i jest bardzo dobrze napigmentowany. Mój nowy stemplowy ulubieniec :)


Btw, Born Pretty wypuściło ostatnio nową serię płytek, która jest nieziemska! Wzory strasznie mi się podobają i już idą do mnie trzy płytki :)




A Wy lubicie ich płytki? I zamawiałyście jakieś ostatnio?

15 komentarzy:

  1. Ja chyba nie mam przekonania do kratek, ale Tobie to bardzo ładnie wyszło :-) A nowe płytki bps są super, ale tylko te z nowszej kolekcji, do mnie już nawet przyszło 5 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam 2 z nowej kolekcji i czekam jeszcze na 5 :) i się nie mogę ich doczekać :) mani naprawdę cudowne :) super dobrana kolorystyka całego zdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta płytka jest świetna. Miałam ja kupić, ale mój mąż zaczął marudzić, że nie... i wybrałam coś innego.
    Teraz żałuję:(
    Tak to się kończy, jak słucha się faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba się słuchać :) z resztą nic straconego, płytkę zawsze możesz dokupić ;))

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda, oczarowałaś mnie tym zdobieniem <3 Niestety ja od BPS nigdy już nic nie wezmę, denerwują mnie ogromnie :P Ostatnio zamiast dostać 10 wygranych płytek przysłali mi jedną.. jakoś nie mam nerwów czekać kolejne 2 miesiące by dosłali resztę :/ Zresztą nie tylko mi tak zrobili, nie lubię niesłownych firm i ludzi. Zresztą u nich chyba nikt nic nie kupuje wszyscy jadą na współpracy a jak kupują to za punkty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam o tym..., ale napisz do nich, na pewno Ci doślą reszte

      Usuń
  5. Ten wzorek jest fantastyczny! Aż teraz mam ochotę kupić tą płytkę i zrobić podobny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kratkę! Właśnie marzyła mi się jakaś taka płytka, ale nie mogłam znaleźć innej niż MoYou. A nie chce aż tylu wzorów kratek ;D Chyba ją zamówię, bo naprawdę nie jest droga! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super płytka i super efekt uzyskałaś:) Właśnie zastanawiam się zrobić w końcu zakupy w tym sklepie. Bo na twoje pazurki nie mogę się napatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób zrób, mają tanie rzeczy i dobrą jakość :) no i całą masę tego wszystkiego, więc na pewno coś dla siebie znajdziesz jeszcze:)

      Usuń
  8. ale super ta kratka wygląda! :) płytka w ogóle fajna, muszę ją zamówić :P ale ostatnio zamówiłam już kilka sztuk z tych nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję i przymierzam sie na ta płytkę, jest super!. A Tobie wyszło idealnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia