23 listopada 2014

Chevron, Silver Glitter and Blue



Spinnin' while my hands up
Spinnin' while my hands up




Dzisiaj przedstawiam Wam zdobienie, które jest troszkę zimowe:) Co prawda zimy jeszcze nie ma, ale co tam, kto mi zabroni…? :P

Lakier, który dominuje to Zoya Kirsten, piękny błękit, który jest moim ulubieńcem.

Chevrona wykonałam na białej bazie przy pomocy paseczków z Born Pretty Store i lakieru OPI Suzi Skis in the Pirenees. Nie chciałam używać czarnego lakieru, bo wydawał mi się tu za mocny, ciemny szary wyglądał bardziej delikatnie ;)) A brokatowy akcent to nic innego jak GR Jolly Jewels na srebrnej bazie.




Ostatnio troszkę się u mnie dzieje i zmieniam dużo rzeczy i na blogu i na moim youtubie, może to zmiany są nieznaczne, ale ja je widzę:)

Nie będę się zbytnio zagłębiać, bo nie chcę, żeby ten post miał długość porządnego poematu, ale chciałam ten temat poruszyć.

Może kilka osób zdążyło zauważyć, że często u mnie na kanale pojawiają się teraz filmiki… i przyznam, że ostro ruszyłam z produkcją ;) Jest to coś co sprawia mi dużą frajdę i myślę, że całkiem nieźle wychodzi. Oprócz tego mało jest na polskim rynku takich kanałów jaki chce stworzyć ja, o ile mi się to uda, także myślę, że w przyszłości może z niego wyjść coś ciekawego. Kolejnym powodem moich igraszek z youtubem jest to, że mam wiele pomysłów i muszę gdzieś dać im upust, a blogger nie jest miejscem, w którym mogłabym to zrobić. Nie mówię, że nie daje możliwości, ale od pewnego momentu czuję, że się zablokowałam, bo trochę się boję, że jak coś zrobię to zostanie odebrane jako kopia albo zbyt mocna inspiracja… no i blok.

Oczywiście nie będę zaniedbywać bloga, bo jest moim dziełem i jestem bardzo do niego przywiązana, ale potrzebuję czegoś więcej. Co do moich youtubowych planów, to mam zamiar co tydzień w niedzielę wrzucać nowy filmik i na razie mi wychodzi i będę się tego trzymać :)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam i że będziecie kontynuować przygodę ze mną i na blogu i na moim kanale :)




ps. jak Wam się podoba mani? :)

Tutorial do niego powinien już być na youtubie na moim kanale. A linka do mojego kanału znajdziecie na samej górze strony, tam gdzie są odnośniki do moich social media.




Zachęcam Was też do czynnego brania udziału w tworzeniu mojego kanału, bardzo by mi to pomogło. Możecie kciukować w górę lub zostawiać komentarze, wtedy wiem, że coś Wam się spodobało (i forma i treść) i będę robić tego więcej. :)

ps. dziękuję, że tu jesteście :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdobienie. Takie stonowane, a jednak z pazurem. Takie inne.
    Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny chevron! i w ogóle fajna kolorystyka, taka mroźna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdobienie, na pewno zerknę na filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie chevron to genialność :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!:) Już komentowałam na YT, ale pomyślałam, ze zrobię to jeszcze raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny błękit i całe mani! świetne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia