29 stycznia 2015

Aztec Nails & Lovie Dovie



☼  ☼  



Zauważyłam, że u wielu dziewczyn jesienno zimowe lakiery poszły na chwilkę w odstawkę :) Może już za dużo tej zimy (chociaż w cale jej tyle nie było) i czas na trochę słoneczka? 

U mnie na paznokciach zdecydowanie czas na ożywienie i trochę radości. A że ostatnio byłam na krótkich wakacjach to zatęskniłam za słońcem i ciepłymi dniami. Stąd ten róż na paznokciach:) 




Wzorki tutaj robiłam odręcznie. Jest parę niedoskonałości, ale kto by na to zwracał uwagę przy tak wiosennym mani :) tak czy inaczej jestem bardzo zadowolona, bo to mój pierwszy odręczny aztek i na pewno nie ostatni. Uwielbiam ten wzór, a robienie go na paznokciach jest jeszcze większą frajdą niż noszenie:)

Mam nadzieję, że się podoba. A jako bonus na dole dodaję filmik z tutorialem do tego zdobienia :)





9 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszło Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na paznokciach też bardziej wiosennie/letnio :D świetne mani - uwielbiam azteckie wzory.. te wykonane ręcznie mają +10 do uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne mani! jak oglądałam tutka na yt to postanowiłam sobie spróbować na sobie :)) super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne udało Cu się zmalować aztecki wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są, uwielbiam azteckie wzory i pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten odcień akurat nie dla mnie, zbyt bardzo w stylu Barbie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż jest piękny! :D Bardzo mi się podoba :) A ręcznie malowany wzór wyszedł Ci genialnie! Myślałam że to stemple... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia