22 stycznia 2015

Sweater Nails on Kodi Professional 046


♡   ♡   



Przedstawiam Wam dzisiaj coś nowego :) a mianowicie lakier Kodi Professional. Ta firma dopiero wchodzi na rynek polski i jako jedna z kilku blogerek miałam okazję testować ich lakiery.

Ten, który widzicie poniżej, to numerek 046. Bardzo podoba mi się jego kolor. Jest to bardzo mocna czerwień o metalicznym blasku 



Co do samego lakieru, to malowało się nim bardzo przyjemnie. Już po jednej warstwie bardzo ładnie krył, ale ja zawsze lubię dodać tę drugą, żeby wyrównać kolor. 

Malowało się bardzo przyjemnie:) Pędzelek jest tradycyjny i nie jest ani za długi ani za krótki :)
Jeśli chodzi o zmywanie to bez problemu, nie zabarwił mi skórek ani płytki paznokcia. 





Jak widzicie dodałam wzorek sweterkowy. I wiem wiem… tylko sweterki bym nosiła na paznokciach, ale ten kolor aż się prosił o to, żeby go wystemplować sweterkiem. Nie mogłam się oprzeć :)

Wzór sweterkowy pochodzi z płytki Bron Pretty Store. To jedna z moich ulubionych płytek i często wzorki z niej lądują na moich paznokciach:) Nie ma się co dziwić, są śliczne!






Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) Pierwsze słyszę o tej marce,muszę się jej kiedyś przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczne sweterkowe połączenie, ale wygląda genialnie :-) lakier też ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier boski, przepiękne stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie to wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają Twoje pazurki odziane w sweterek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia