7 stycznia 2015

Essie Midnight Cami & Jolly Jewels 102





Przedstawiam Wam dzisiaj duet, który niedawno umilał mi czas. Mowa tu o Essie Midnight Cami i Golden Rose Jolly Jewels 102. Dwa lakiery, z których żadnego nie można nazwać mało wyróżniającym się, a które bardzo do siebie pasują. 

Na początku miałam do brokatu dobrać Essie Aruba Blue, ale jak zobaczyłam ciemniejszego bad boya, stwierdziłam, że to strzał w dziesiątkę. I tak oto się we dwójkę prezentowali: piękna srebrna dama i granatowy przystojniaczek.





4 komentarze:

  1. to mój ukochany granat :) bezapelacyjnie :) on wygląda ślicznie z każdym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa lakiery świetnie się prezentują, dodatkowo bardzo lubię ich połączenie. W sumie świetne mani :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia