24 listopada 2013

Born Pretty Store Holo Polish Review


Dzisiaj będzie trochę o lakierze holograficznym z BPS.

Powiem szczerze, że pokładałam ogrooomne nadzieje w tym holo i nie zawiodłam się! :)
Nakłada się bardzo wygodnie, nie rozlewa się na skórki, jest bardzo mocno napigmentowany i już jedna warstwa kryje płytkę paznockia.
Jest też trwały! Po trzech dniach noszenia końcówki się nieco wytarły (właściwie tylko u prawej dłoni, do lewej nie mam zastrzeżeń).
Zmywanie bezproblemowe.

Nawet jeśli ten lakier miałby jakieś wady i tak bym go wychwalała, bo.. spójrzcie na to:


On na prawdę się tak błyszczy!!! Aaaaa!!! Jest piękny!

Te zdjęcia są zrobione w sztucznym świetle z fleszem. 




Teraz w sztucznym świetle bez flesza (i nadal się mieni:) )  :



I na koniec zdjęcie z tramwaju (bez flesza, bo w tramwaju nie wypada) :
Niby już się tak nie mieni, ale nadal coś się dzieje :)


Moje wrażenia? Lakier jest wspaniały! Nie spodziewałam się aż takich efektów, a tu proszę.. Miło jestem zaskoczona:) Poza tym cieszę się, że jakość jest dobra, bo po holo z Gosha sceptycznie podchodziłam do tego typu lakierów. Szkoda, że nie jest tańszy, ale w sumie przy takiej jakości, nie ma się co dziwić.

No i na koniec link do lakieru ( tutaj! ), jakby któraś z Was chciała przy okazji zakupów w BPS sobie taki sprawić:) 

Ja uważam, że warto :)









8 komentarzy:

  1. Super !!!!!!! Moja bajka , rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I have tried pink in this but this shade looks nice too :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery holo a ten ma prześliczny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny nietypowy ten holosik. Przypomina mi kameleona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Mam jeszcze takie ogólne pytani co do BPS :) Jak dokładnie wyglądał sam proces zakupu? Jak długo czekałaś, jak płaciłaś, jakie opcje wybierałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz założyć konto na ich stronie, później wybierasz przedmioty i jak skończysz przechodzisz do płatności. Ja płaciłam przez PayPala ale są też opcje zwykłego przelewu o ile się nie mylę. Opcje dostawy są dwie: płatna i bezpłatna. Ja za pierwszym razem wybrałam bezpłatną i paczka mi nie doszła, musiałam się kontaktować z biurem obsługi (które jest przemiłe) i tak jak pisałam, wysłali mi to drugi raz i nie musiałam za to płacić i za drugim razem dopłaciłam za przesyłkę, coś około 3$. Wydaję mi się, że lepiej już za tę przesyłkę dopłacić, bo i szybciej dochodzi (mi przyszło w 10 dni) no i nie trzeba się martwić, że coś pójdzie nie tak itp. Mam nadzieję, że zadowalająco odpowiedziałam:)

      Usuń
    2. Racja, jeżeli miałabym szukać mjej paczki po świecie to lepiej już dopłacić :)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia