6 kwietnia 2014

OPI Save me & ZOYA Kristen



                                     Nicki Minaj - Save me



Jak na moje oko to bardzo zgrany duet.




Trochę o samym brokatowym topie, bo to on jest gwiazdą tej notki. Jest to lakier z kolekcji Nicki Minaj, a jego nazwa jest zaczerpnięta z kawałka, który powinnyście teraz słyszeć (jeśli go oczywiście włączyłyście;)). 

Ten top nadaje bardzo ciekawy efekt, który mi przypomina mokre paznokcie. Jedna warstwa wystarczyła, żeby cały paznokieć został pokryty tymi małymi migoczącymi drobinkami z dodatkiem piórek. Nosiło się go niezwykle przyjemnie, a jeszcze przyjemniej zmywało :) Nie było szarpania i protestów z jego strony. Zszedł w mgnieniu oka razem z niebieskim lakierem.




5 komentarzy:

  1. Przepiękne pazurki uwielbiam takie delikatne odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentuje ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super duet ! Mam dupe tego OPI w postaci toppera Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. top nie przypadł mi go gustu, ale zoyka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, on jest dosyć charakterystyczny i nie każdemu będzie się podobał:) ja oszalałam na jego punkcie:)

      Usuń

Dziękuję za miłe słowo! :)
Każdy komentarz motywuje mnie do tworzenia nowych postów i sprawia, że prowadzenie bloga jest jeszcze bardziej przyjemne. :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia